♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Algotsson - 29 juli 2011 20:12

Härligt

Nu har jag fixat nästan en sopsäck fullt med kläder o skor

ska skänka bort skiten tror jag..

orka med skiten, alla stora fula "mammakläder" ska snart bort med

om man ngn gång vill ha barn igen köper man la nytt?

jag har bara gått upp i storlek på vanliga kläder istället för att köpa mammakläder

har 2-3 plagg från mama dom är bara fula o obekväma tycker jag!

varför har jag sparat dessa?

       ngn som vill ha ? säg till annars blire vitryssland haha

     snygg vilopose?

Av Anna Algotsson - 29 juli 2011 20:01

Shopping..

shopping o sushi efter barnmoskant

det är vi värda tyckte vi...

snygga skjortor till Mikael o pälsväst till mig..

har en pälsväst men den sitter så fult o är mer åt det grå..

    skjortorna är från brothers.. 

Av Anna Algotsson - 29 juli 2011 19:45

Hos barnmoskan..

jehaaa allt såg bra ut hos barnmoskan igen!

Hjärtljuden var fina och livmodern hade växt (fäljer sin kurva)

jag hade gått upp ngt kilo sen sist med tror jag, deras våg visar ju alltid lite mer plus att man har skor o kläder på som hon sa :)

skönt!

huvudet ligger upp o det lutar väl åt snitt för lilleman..

Kunde inte låta bli att kolla på liveT på BB efter det

blev livrädd, ska dom skära så i min mage.. hjääälp aja bara lillis mår bra!

   

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 23:14

Mohaha

de blev allt en liten runda idag igen

micke stack iväg men inte tog han med sig våran hund?

då var jag ju tvungen att gå..

aja lika bra!

 

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 23:09

så sjukt bra denna:

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 23:08

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 21:45

1. Ät grovt bröd varje dag. 2. Ät 6 frukter och grönsaker varje dag. 3. Ät potatis, ris eller pasta varje dag. 4. Ät fisk och skaldjur varje vecka. 5. Välj mjölk och ost med lågt fettinnehåll. 6. Välj kött och pålägg med lågt fettinnehåll. 7. Välj sötsaker med lågt fettinnehåll. 8. Snåla på fettet och sockret. 9. Motionera. 10. Undvik tobaksrök - och rökning. Skriv ut listan och häng upp den någonstans där du ser den ofta. Det kan vara ditt livs viktigaste information!

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 21:27

Sur-vres..

Jag blir ganska sur nu!

Jag brukar hålla allt inom mig men håller på att spricka!  

Varför får alla andra sån respekt o blir behandlade så gulligt när dom är gravida?


jag vill också bli det!

Aldrig någon som frågar orkar du det eller sånt?

Jag städar,tvättar lagar mat o gör allt som vanligt!

När man behöver hem ngt, KÖPER DU DET eller?

Går du in o fixar det?

Ja jag kan göra det, bära tunga påsar, handla, laga mat o tvätta men när ska man få ta det lugnt då OM INTE nu när man är gravid o verkligen SKA ta det lugnt?


Jag vill skriva in mig själv o föda nu så jag kan ligga o mysa med min bebis..

inte för att det är så lugnt här men ändå!

det är som att bo hemma igen ungefär, någon som har tagit min jacka?

mitt vax är borta ngn har tagit de, sen äre där man lagt de själv!

Fan skulle vilja skriva in mig och sova på sjukan istället!

   Lite kvällsmat kanske? wook alá anniz..   lycklig? naeeeeee!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards