♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna Algotsson - 31 augusti 2010 20:02

hoppas denna e bra vi ska kolla på den NU :P

 

den var sådär faktiskt.. måste nog hänga med bättre än vad jag gjorde...

Av Anna Algotsson - 31 augusti 2010 19:32

skönt att vara hemma o slappa o läsa lite bloggar!

inspiration oså är det kul o se vad andra gör..

Självklart lagade ja lite käk med, är magen glad, är människan glad ellehur gustav svensson hihi?

  Tonfisktoast o smoothie så jäkla gott.. Tonfisk,ost,tomat o rödlök+krydda

  sjömansbiff med lite pommesliknande mumma ;)

lätt som en plätt o gott som sjutton!

Av Anna Algotsson - 31 augusti 2010 19:17

Åhhh vad det e sklönt efteråååt när man har tränat..

under träningen höll ja på att spy på riktigt.. den magövningen är klockren!

var på   och tränade  

  Fina omklädningsrummen      OJ! 100 kalorier brännde ja innan passet, fast ja vet inte om man kan lita på detdär? bror la på ens längd o vikt antar ja?

jag fattar inte hur man inte kan gilla bodypump?


En kollega sa att de inte va jobbigt o att det var för mycket vila?

lägg på mer! Och föresten är det bra att vila imellan, 1h intensivt me stänger är JOBBIGT!


Jag tycker det är bra för det är verkligen uthållighet och styrka..

man får ju bättre hållning, mer muskler som gör att man förbränner mer fett och

blir piggare! skulle ja tränat kroppen själv skulle ja inte ens klara hälften som i grupp  

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 22:55

bjuder på lite bilder..

  hoppas inte mikael dödar mig nu hiho   sååå härlig hårfärg va

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 20:10

  kollat!

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 20:06

Mikael e duktig o viker tvätten hihi

  chockad?

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 19:59

Åh va skönt att komma hem..

fastän man ska fixa kläder o laga mat men det hör la till när man bor själva?

ja va en sväng på   och körde core..

  riktigt intensiv träning men inte så svettigt som pump!

hoppas man har tid o köra det på måndagar för jag gillade det, lagom med 45 min!


jag gick o mötte mikael så gick vi hem o lagade lite mat!

     

Jag prövade något nytt.. hade lite pasta o lax o visste inte vad jag skulle göra så ja gjorde en gratäng..

jag lade pasta i en form med kryddor o ost sen ett lager lax..

     

jag la i lite rödlök, svamp och bonjor vitlök-örter sen pasta o ost.. in i ugnen oså var det klart!

  Lättlagat, nyttit och gott  

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 12:53

sööööt saknar redan min nalle

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards