♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Anna Algotsson - 23 juli 2011 16:54

DU O JAG!

Jag o Mikael idag, han nyklippt av mej wihii

   samma kort fast från en app i telen kan man göra det till ett gammeldags kort.. sweet   Ne nu börjar jag bli hungrig o så börjar jag bli lite trött på min ryggvärk så jag ska nog lägga mej på soffan..

föresten bebis du får också komma om du vill?

vore mysit att cs?

Av Anna Algotsson - 23 juli 2011 16:49

  Alexandra

älskade vän

idag är erat datum för beräknad födelse.. 

kom nu lilla bebis, eller stora bebis.. vem vet?

dom vet inte kön än så det är extra spännande..  

   Jag trodde en pojke helatiden men nu blir jag osäker när ni själva börjar tro på en flicka.. vad som så kommer h*n bli sååå söt! all lycka hoppas de blir idag

ja kommer stoooorlipa vilken dag det än blir AV LYCKA

Av Anna Algotsson - 23 juli 2011 16:30

Nu är jag inne på min 37e vecka som gravid

okej tiden har gått fort ibland men ibland vill man bara åka in o föda

det kommer vara värt varenda liten smärta

NU GÖR DET ONT

ryggen går av!

jag lever på alvedon,järntabletter, god mat o halsbrännetabletter!

Det är tungt o trycker på som bara den.. 

Magen är stor men lagom mot vad vissa får, jag är nöjd!

     jag väger nog samma tror jag 58-60 kg beroende på hur spänd o hur mkt ja ätit..


Av Anna Algotsson - 23 juli 2011 14:15

God Middag

Gårdagen avslutades med ett skithumör och bra film..

köpte massa godis o popcorn med.. mumma

jäkligt bra film!

natten var den värsta på LÄNGE

hade värkar å jag funderade på att ringa förlossningen.. shit säger jag bara

ni som klagar över mensvärk ska känna på´detta.. AJ!

haha micke bara sov o sov gullefjun... 

Vi hämtade ju lillsyrran sent igår o hälsade på´mammi o pappi lite o fick frallor mamma bakat 

det var mumsigt! (frukost idag)


Nu har jag klippt min man kort, han ville raka sig men det vågade inte jag så vi klippte kort istället!

blev jättebra tycker jag!

     

SMINKAD anniz

nu blire la lite knalle åsånt med min gubbe

later!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards