♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juli 2009

Av Anna Algotsson - 31 juli 2009 21:59

nu börjar vägen hemmåt.. Klockan är 10 på kvällen o vi är Påväg ifrån kristianstad nu med min nya häst.. Han är som en hundvalp ju haha busig o valpig!! Han är 4 år o är vuxnare i huvudet än 9 åringen :D Pinsamt att gå in i ridhuset vid 12-1 sen men va ska man göra då!! Snart ska vi tanka, toabesöka o tända lampan i transporten.. Ja vill ha den, marikas transport fin o behändig!! (y)

Av Anna Algotsson - 31 juli 2009 12:36

ja så fick de bli..

det började men att ja vaknade o va seg å va hos hästen!

sen hem ta en cider för nervositeten va uppe i varv haha

sen lagade ja korbv o blev så sjukt mätt att ja somnade till i ngn timma så fick man duscha igen haha men de skadar inte att vara noga me hygen, eller?

ja drack å hanna kom vi hade trevligt o lyssnade på musik o tog kort sjöng å myste.. sen blev de förkrök hos lucasz de spårade elle a hanna!!

ja åkte me första bil-lasset ner t harrys å hade kul me mina sanna vänner där haha shirt va fulla å goa vi va å min huvudvärk söp ja bort ;)

 åkte bil hem å åt pizza sen sov för ja skulle fanken släppa ut hästarna buhuuu..:P

Av Anna Algotsson - 31 juli 2009 12:32

skit va tiden gick fort

snart ska ja åka iväg me dulcie o byta mot en stor snäll häst

känns dumt bra o knäppt hahah

hoppas allt går bra o att hon går på transporten.. vilken hon va dålig på sist

men ja tror de känns bra sen ;)

lånade hampus bil o marikas transport så de va ju kul att man kan hjälpas åt!

 älskar när vänner stället upp (L)

Av Anna Algotsson - 31 juli 2009 12:29

denna veckan har ja vart LEDIG på riktigt

haft några rundor på stan.. SOLAT

vart i falkenberg o myst, hälsade på anna o git elle a git..

älskar när livet flyter på så ;)

jhag har inte brytt mej om min häst o det ångrar jag nu fifan va ja kommer sakna den underbarlingen.. hon fick skor o va grön på besiktningen..



Av Anna Algotsson - 27 juli 2009 18:19

idag vaknade ja så himla tidigt o gick upp fastän ja va trött...

ja mådde illa och nästan spydde för magen fick ngt fnatt det e ngt som inte stämmer i min värld just nu men jag vet inte vad!

jag ska besiktga hästen imorn för att ev göra ett byte i slutet utav veckan så jag är säkert nervös för det, hoppas att det är det annars blir ja rädd för mig själv! Jag älskar mina helger med alla vänner o livet för övrigt just nu semester är underskattat måste ja säga för guuudddd va skönt att bara va!

pärlan fick nya skor idag o en ytterligare vilodag...

svårt att veta om man ska rida eller inte inför hennes besiktning ;)

vilken sjuk ångest man kan ha över ett djur som nästan tatt ens liv :O hon finns ju fan längst inne i hjärtat ändå :)

imorn kanske jag ska gå ut o plocka svamp sen t stan me hannibanni de ska bli mysit :)


pöööööööööööözzzzzzzzzzzz


Av Anna Algotsson - 25 juli 2009 12:08

andra dagen irad ja festade :D

skitkul som vanligt med alla vänner....

vi gör alltid bort oss hahaha

polisen kom 2 ggr till lindas fest

ja o robban bytte kläder o grejer hahah så snyggt va bilder kommer sen


nu har ja hittat hästen ja vill ha hoppppppppaaaaaaassssssss

att ja får den!! grrrr hane  så söt o snäll!!

glöm inte kolla dulcies blogg dulcemara9.bloggagratis.se

ja har schoppat loss o grejer så nu e ja glaaad o tröttt

Av Anna Algotsson - 23 juli 2009 09:14

idag vaknade ja as pigg klockan 7-8 typ

ja sitter o får massa massa mejl om hästbyte..

ja o dulcie är inte riktigt samma typ

hon är het o ja e  mes typ :D

hoppas ja inte ångrar mig sen bara, får la se hur hon är efter tandläkaren vart där hihi..

jag skriver med en tjej som har en 4 åring ganska lik dulcie som e mest intressant haha hon ser fanken yngre ut å rida än honom.. weiirdos

jaja ja ska la bara tacka o ta emot om vi byter rätt av antar jag hihi


ne ja funderar nästan på att läga mej o sova igen fastän ja skulle behövt dra ner o sola.. annnaaaaaaaaaaa ffs skärp dej nu!?


jag har tryckt i mej ett winerbröd till frukost nyttigt va ;) tihi


pussssssssss

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards