♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Algotsson - 31 oktober 2011 22:00

kalla fakta på onsdag

såg nu att en 3 åring dött på dagis p.g.a för dålig uppsikt..

gahhh vill aldrig lämna Love på dagis nu!

om man jobbar med barn ska man älska barn tycker jag!

man ska vara överbeskyddande också.. 

Av Anna Algotsson - 31 oktober 2011 21:51

Hej hopp alla..

fullspäckad hemsk dag hare varit!

jag fixade lite här hemma, myste med min son sen tränade som en stolle (i källaren här)

längtar tills man får hem högtalaren som jag beställt för då slippet man ha telefonen på sig o lurar i öronen när man tränar..

känns ju lite dumt att ha proppar i öronen när love ligger i babygymmet (hör inte om han låter/skriker då)

Aja jag klarade denna dagen ändå.. hade sån himla hemskt migrän ett tag efter träningen!

Jag o mikael GICK en prollmenad ti coop o handlade lite sen var jag hos mamma en stund o efter det


TACK att ni tog love en halvtimma så jag kunde övervinna huvudvärken   


jag var på stallmöte i brämhult o sen kollade jag på ensam mamma söker.. sjukt kul program, like it!

Av Anna Algotsson - 31 oktober 2011 20:44

skönhets grejer hinns också med! 

färgade bryn o rensade hyn ;)

Av Anna Algotsson - 31 oktober 2011 20:42

Rensat o grejat!

blir ju tippen ngn gång i veckan kan jag säga.. :D haha

Av Anna Algotsson - 31 oktober 2011 20:41

sallad till Micke 

 
Av Anna Algotsson - 31 oktober 2011 20:40

Middag!

 
Av Anna Algotsson - 31 oktober 2011 16:54

aj! 

jag är så klantig när jag skär sallad...

mickes mamma förvanade att hon vässat knivarna men ja gör allt så fort så ja slinter ;)

Av Anna Algotsson - 30 oktober 2011 20:42

Åhhh

längtar tills jag ska få rida jonas Jo igen :D han är en pigg o glad häst han

man känner att han är frisk o mår bra , det är skönt!

längesen man kände sig säker på att en häst man red på mådde som den skulle

det är så mycket bluffande o hemskt i hästvärlden som synd är..

 

alltid när jag är rastlös åsånt skulle jag vilja åka o pyssla i stallet :D

putsa lite, sopa, borsta, mysa!

älskar att fixa fint o fräsht!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards