♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna Algotsson - 28 februari 2011 20:42

Ang min graviditet..

magen växer o jag är i vecka 16

Allt känns bra men man är nervös o orolig varje dag!

mycket kan hända, vad som helst nästan!

Det är exakt en månad tills nästa ultraljud o jag vill att det ska vara imorn  

 

Av Anna Algotsson - 28 februari 2011 19:58

Hej Måndag!


Idag har jag jobbat på bra tycker jag!

fast huvudvärk o trötthet så höll ja masken hela dagen   

Efter jobbet handlades det lite flöt för att laga kvällsmat

  hemmagjorda hamburgare o klyftpotatis!   lite vitlöksost på med!

  hemmagjord löatte till efterätt med massa skumm..

sen en mysig tjejfilm i killens knä!

 

Härliga kväll  

Av Anna Algotsson - 27 februari 2011 22:34

Åh ja satt o letade o hittade en sån himla fin barnvagn

den va så dyr men såååå snygg!

har inte sett ngn som har en sån heller  

sån vill jag ha i 23 års present hihi

     

Av Anna Algotsson - 27 februari 2011 21:43

Vi var ute hos mickes föräldrar (som bor i sandhult)

där blev vi bjudna på kvällsmat...

paprikor fyllda med köttfärs o ris.. gud så gott!

 

cindy var med o busade med deras kungspudel MILTON

  nu har ja gjrt ett test 3 fel ajajaj men godkänd iaf!  

Av Anna Algotsson - 27 februari 2011 15:46

För kärleken är en berättelse som väver samman fyra skilda livsöden - Moses, Karins, Francis och Bosses. Under en helt vanlig dag ställs de inför till synes triviala val utan att inse att beslut som förefaller banala i stunden, helt plötsligt kommer att visa sig vara livsavgörande och våldsamt förödande när deras vägar korsas.

 

Av Anna Algotsson - 27 februari 2011 15:35

ja tog en promenix o hälsade på min fina vän alexandra

hon jobbade på sunhouse idag

vi gick o sprang dit! gött..

efter de körde jag hem så hämtade vi varsin god sallad

     

vad gör vi, nu kör vi!

hehe ikväll ska vi till mickes föräldrar o käka!

Av Anna Algotsson - 27 februari 2011 12:09

Man ska ta tag i saker när man orkar det!

just nu kände jag att jag orkade göra mat till burkar i veckan

Laxlasange o pasta me kycklingsås

tur att man kille inte är kräsen för detta gick sjukt fort o blev väldigt nyttigt!

  LAXLASANGE.. FÄRSKA PLATTOR BLIR INTE SÅ BRA SOM ANDRA!   BURKARNA JA FIXAT   FINT VA HAHA :)

städade lite på toan, seriöst ngn som vill byta badkar med mig

nu vägrar ja göra rent det!

så jävla äckligt, de har inget ytskick längre så det fastnar smuts stenhårrt!

gjorde fint efter mig i köket med!

nu orkar ja inte mer.. haha

Av Anna Algotsson - 27 februari 2011 10:46

Södag it is...

Vad ska man hitta på idag då?

ska nog laga lite mat till i veckan sen hitta på något kul, sitta o uggla kan man göra när man är 140 år!


Gottefrulle

      muhummmsss

sitter o kikar på fina drömmhus!

       

erkänn fint hus!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards