♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Algotsson - 31 augusti 2011 23:59

  detta använde jag!lite ost på de o in i ugnen... ;)

Av Anna Algotsson - 31 augusti 2011 21:36

Jag kände innan att jag ville göra ngn mat till Mikael o hans familj

hittade nästan ingenting..


ville inte ta de hans mamma handlat Om nu hon tänkt göra ngt hehe ;)

Tog salladskyckling o fullkornspasta o gjorde en gratäng..

blandade makaronerna med kyckling,spenat,lättost o kryddor

vips så blev det en kvällsmåltid..

han ju inte smaka på den men tror de blev gottit!

nu ikväll/ idag har ja bara knaprat massa naturgodis

är inte sugen på ngt annat!

   crazy woman..

Av Anna Algotsson - 31 augusti 2011 20:18

Så gött va.. nu har jag o love vart ute o gått i över en timma..

helt underbart!

träffade en kompis på vägen med så vi gick in på coop o köpte lite mat till Love 

han sov hela rundan.. duktig bebis!

Av Anna Algotsson - 31 augusti 2011 18:07

Inte NU igen..

Jag o Mikael skulle till barnmoskan vid halv 4 idag

så bestämde vi att vi skulle gå ut o gå runt stan o det efteråt sen hem o äta o mysa

Jag skuyndade mej o gjorde en pasta gratäng till hela hans familj o städade lite

så tog ja ut hundarna snabbt så dom skulle sluppa det

skar även upp lite annanas för ja vet att mikael älskar det o ville ha det ;)

   ja ringde mikael vid 14.45 för o se om han kanske velat ha liute skönare skor o gå i på vär promenix sen.. fick inget svar!

Hos Barnmoskan var ingen mikael heller  

Jag ringde efter jag o Love varit där men fick inget svar

sen fick jag ett medelande att jag kunde ringt tidigare?

Hmm ringde ju kvart i 3?

blir så ledsen, nu får han börja prioritera NU ÄR VI EN FAMILJ! 

   vet inte vad jag ska göra mer nu?

jag pratar med honom o åker ifrån honom sur

enda sättet att få honom o lyssna är att låta honom läsa det HÄR

det är enda sättet att printa in ngt att han får läsa det själv!

     kolla vad fint mitt hår ser ut i camen?

igentligen är det as gult haha

ngn som vet om man kan fixa tänderna ngnstans?

jag hatar mina nedre tänder

ser ut som ngn kastat in dom i munnen på mej ;)

Aja nu ska vi la ut o gå ensamma!


Av Anna Algotsson - 31 augusti 2011 14:31

Nu ska ja love strax till barnmoskan

hon läär undra vad jag gjort med mitt hår hahaha

vad ska ja göra med det?

gul/orange o kort på sidorna.. hmm

   hahaha

Av Anna Algotsson - 31 augusti 2011 12:24

Hej underbara förmiddag

ensanhet, ledighet o trevliga samtal :)

min son har sovit jättebra o fått bada o mysa!

Själv har man tvättat lite o försökt duscha med silverschampoo men lika gult är håret ändå haha..

måste ju vänta med att göra ngt med det för det kommer gå av ALLTIHOP!

jag hatar att ja alltid ska börja mixa med det..

Yeye nu ska jag fixa lite till här..  

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2011 19:55

She had a bad day

Fy va kaos allt var för mig idag

jag åkte till affären för att handla o överaska min man, när ja väl var framme hittade jag inte plånboken

ja åkte hem o gissa vart den var? I BILEN!

sen när jag åkte till affären o plockat allt gulligull hade ja bankkortet hemma

KUL jag tänkte va e detta?!


när jag o love satte oss i bilen o jag skulle mata honom fastnade flaskan i termosen så han började gråta o undrade vad jag höll på med...

   jag städade o lagade mat o fixade för att få alla här hemma nöjda o glömde äta

ja höll på att bli helt knäpp så ja fick köpa mej ett meal.. de va sådär

   chiliconcarne ala anniz...   min lunch? uscha!

   mitt vidriga hår :( ja hatar det!   helt as gult är det.. :(   Love sov såhär i en hel timma.. mysgubben!

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2011 11:39

Oj vilken tidig morgon det blev idag

gick upp strax efter att mikael åkt o jobbat (7)

as gött ju..

jag har hunnit med massa


myst med Love

Städat

Lagat mat till ikväll

färgat håret igen... fasen skulle aldrig börjat :/ nu vill ja ha brunt!

matat bebis några ggr ;)

tvättat o grejat med 


Skönt att äntligen ha gjort ngt vettigt!

ska till tippen o handla med tänkte jag, börjar redan bli tröttis hahaha

   nu ska jag fortsätta kitt hysteri..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Skapa flashcards