♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Anna Algotsson - 9 juli 2011 20:49

Äh vi drar på förfest

micke o hans pappa är ändå fulla så...

orka sitta här när man kan dra in o lyssna på 100 fulla hahah

 

Av Anna Algotsson - 9 juli 2011 18:59

gud det trycker överallt

ja vet inte hur han ligger i magen längre :D

shit börjar bli nervös

på torsdag gäller det att allt ser bra ut

ligger han fel blir det vändningsförsök men ja vill inte göra det

bokar hellre snitt iaf! lääääskigt!

ja är rund som en liten boll hihi

   

Av Anna Algotsson - 9 juli 2011 18:50

Åh mamma o dom bakar hemma

ge mej!

 

Av Anna Algotsson - 9 juli 2011 18:31

Aww vi hittade på lite mys iallafall..

Tog bilen o åkte till

I skene/kinna...

vi hittade lite stuff men mest till lillkillen...

            Gulligull, löparjacka till mej o chinos o tisha till mikael..

påvägen hem blev det ett besök på mc donalds för en lunch-cheese sen sandared för en mjukglass.. mysit värre

       

Av Anna Algotsson - 9 juli 2011 13:25

Anna HJärta Mikael

Av Anna Algotsson - 9 juli 2011 13:20

Hehe ja o andrea igår :D

de va skojj att pröva ett nytt sushiställe :D

   

Av Anna Algotsson - 9 juli 2011 12:58

Vad det är mysit me hundar o skogen MEN

problemet med hundar är att dom kan bli skitso o kissa inne?

som våran nu, helt trotsig o jockar på min arg osv..

skogens vidrigaste är mygg,knott o alla vidriga smådjur...

        milton i godispåsen.. haha   cindy är morgontrött   bästa sovstället ever?

Av Anna Algotsson - 9 juli 2011 12:24

jag vaknade vid 4 av att ja trodde att bebisen skulle komma ut av värkar typ

gick ner på toa oså gick de över..

efter en stund började det klia som F*n på benen

myggbett! ca 100 stycken, kul?!


Somnade om lite halvt som halvt sen vaknade vid 9-10..

vi gick upp

ja trodde vi skulle äta frukost ihop osånt här men INTE

Micke slängde i sig en risifrutti o skrek på sina föräldrar att flytta på deras bilar för att han skulle vara på jobbet 10?

helt plötsligt fick han en tid att vara där när han sa att han bara skulle dit o städa lite igår..

KILLAR  säger jag bara, dom är inte vettiga!

ja satt uppe o tog en macka men fick springa ner 10 ggr nu var det som att bo hemma igen "Anna, blablabla" "Anna,blablabla"

Ajaaa livet får la vara hårrt ett tag!

 


Jag harju så mkt äldre kollegor me mkt erfarandet av barn o förhållande o dom har sagt till mig att man ska ta vara på denna sista tiden utan barn

men min gubbe märker la de sen när bebyn kommer att egen tiden ihop är förbi!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards