♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Algotsson - 31 maj 2011 22:12

  Idag har vi inte gjort mkt nytta..

jag lagade god mat så kollade vi en film sen gjorde ja elins hår

bara de ja har gjort ungefär haha

 

Av Anna Algotsson - 31 maj 2011 20:48

Nu har vi prövat o fixa elins hår till balen

det var lite svårt men vi vet hur vi ska ha det iallafall..

blir massa volym o lockar på fredag..

         

Av Anna Algotsson - 31 maj 2011 16:41

Har du tråkigt

försök älska dig själv..

de gör ja me mina extra kilon o mitt humör haha

      jag ändrade skärpan på dem i windows :)

Av Anna Algotsson - 31 maj 2011 15:51

Det vänder sig o busar väldigt mycket i magen just nu Det känns som att man har massa händer och fötter överallt! både mysit och jobbigt faktiskt! Ena stunden får man höra att man är LITEn o andra att man blivit stor.. Det är kul vilket som, jag bryr mig inte bara bebben mår bra där inne! Imorgon ska vi på föräldrautbildning jag o mikael (vår första) Det är ju kul o se vad det är för mer folk somn väntar barn och hur stora/små dom är :) jag minns inte vilken grupp vi valde men vi ska nog gå 2 stycken iallafall! Mina kollgor o min mamma har redan gett mig endel tips och råd om detta men bättre för mkt än för lite information..

    Anna idag :)

Av Anna Algotsson - 31 maj 2011 12:48

Tycker lite synd om min pojke

dom hade de jobbigt på jobbet..

han ville byta sin bil mot nya s60 volvon men dom ville inte ge så mkt för hans som vi hoppats på..

synd för då måste man ju sälja den privat om han nu ska byta

hoppas han är på bra humör ändå för det är jag!

   

Av Anna Algotsson - 31 maj 2011 12:27

Hej mysiga, jobbiga o knasiga tisdag

alla här är vilda å man kan tro att dom ätit svamp allihop

jag fick mig en härlig timmes promenad i solen iallafall

vätska skulle nog behövas där...

     

värmen är lite tuffare för oss gravida haha.... oss tjockisar ;)

det är iallafall de bästa som finns, sol o värme så man blir pigg o glad!

Åt en god kycklingsallad med världens värsta mat ro o nu blire vila sig lite

  lite havregrynsgröt till frulle o en kycklingsallad till lunch   hoppas magen tackar mig för denna maten hihi

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 22:13

Grattis emelie till er fina tös

näst på tur är nog An hon har t.o.m gått över

sen elin Berg sen alexandra..

all lycka till mina fina tjejer  

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 22:10

Finaste Sessan

Glömde visa hur hon blev när vi klippte henne

som en korthårig chihuahua.. Nästan

Hon älskar det o vi med, hon fäller inte o får inga tovor..

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Skapa flashcards