♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under januari 2011

bra

Av Anna Algotsson - 31 januari 2011 23:31

SÅÅ mysig låt!

Av Anna Algotsson - 31 januari 2011 21:04

Jag körde på skolmat idag

hahaha ärtsoppa sen våfflor istället för pankakor som man brukade få

gissa om man är mätt nu?!

 

Av Anna Algotsson - 31 januari 2011 20:56

Vi åkte till göteborg o skulle kollat en sånhär bil:

 

synd synd, den blev typ såld framför ögonen.. annars kanske vi bytt till en sån vem vet!

vi åkte o handlade oså köpte jag en go kudde på jysk

 

Av Anna Algotsson - 31 januari 2011 16:22

Håller med, vad är detta?

vem vill ha en sån knäpp mascara?

 

Av Anna Algotsson - 31 januari 2011 16:13

hej igen..

jag har precis gått hem ifrån jobbet (lite träningsvärk sen igår)

ja höll verkligen på att klökas heeela vägen

när ja kom innanför dörren hade jag 2 val, äta eller spy?

ja åt! haha sjukt att man behöver små mål heeela tiden för att orka o va på topp

likabra o äta så ja inte mår skit när vi ska till göteborg o kolla bil!

  funderar på våfflor ikväll, va tror ni om de?

det är la gott ibland, me lite sylt osånt på..

köpte en sån där glutenfri-mix när vi handlade igår.. endast vatten behövs

lätt ska de va!


Innan vi somnade igår började vi kolla på en film

 

Den va grymm... handlade om en kille som inte förstod hur man skulle tillfredställa sin blivande..

den ska vi se klart ikväll tänlka jag!  

Av Anna Algotsson - 31 januari 2011 10:27

god morgon alla fina människor.. Min morgon började så bra, massa pussar o mys o en duktig hund! Nu på jobbet är det lite kaos o ja mår illa o är övertrött! Känns som man redan behöver semester igen! Vidrigt att vara sååhääär trött att man vill spy! Idag kanske vi ska kolla en snygging bil wohooo

 
Av Anna Algotsson - 30 januari 2011 22:15

lite fundersam om vad den kan tänkas på för kön, sprattelgrodan där inne...

 

Undra om man kan lita på allt som alla säger haha mkt myter där ju

  Jag har varit på kalas o hos svärföräldrarna idag myspys!

Av Anna Algotsson - 30 januari 2011 22:04

titta vad fin semla mikael gjorde till mig hihi

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards