♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Anna Algotsson - 10 juli 2011 13:53

Veckan som kommer...

Yes, nu börjar micke sin semster

hoppas vi får lite tid ihop nu innan  bebis kommer!

Vi ska campa   i espevik...

min gudmor ska låna ut sin vagn till oss i 2 dagar, ska bli mys

lär bli ett besök på fästningen

 

På tårsdag o fredag ska vi kolla till Bebisen

det blir rutinultraljud o önskningar inför förlossningen..

    Hittade en liten bild på en bebis som bara vägde 1200 gram, naw 

riktigt så liten är inte våran han vägde iaf 2kg sist om inte mer hihi

Av Anna Algotsson - 10 juli 2011 13:39

Morning!

värsta me att vara "ute" är att man blir sleten

ja somnade me sminket o är helt trött o degig..

man blir lite ofräsh!

  Jag slängde in varsin pizza som vi åt som "bakisfrulle"

micke mår lite illa nu mohaha

inte jag men jag är såååå seg!

 

Av Anna Algotsson - 10 juli 2011 13:29

Gårkvällen slutade hos Linus

Det var endel folk där o alla var fulla o glada

fullast var nog min egna lilla mikael hähä

det var trevligt men gravid o nykter är speciellt bland alla fulla

Jag körde dit o hem

innan vi åkte hem till sandhult gick mikael in till mamma o hämtade bullar

han hade lovat henne det innan på kvällen o va tvungen   

Hemma skrattade jag så ja grät typ de kom endel skojjsiga meningar från mitt fyllo!  Ja ser t.o.m full ut, efter alla alkoholfria öl ja drack haha...

 

Vi somnade gott sen vid 2-3 o varmt o klibbigt var det :D

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards