♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 21:22

kvällen blev ju bra!

mådde mkt bättre efter lite mat

mickes pappa gjorde  jättegod lax med potatis

vi fixadefärdigt lite på våran våning o wolahh:   milton stoldt o cindy tröttis   nylackad säng till den lilla  det börjar sakta men säkert likna ett hem :D

vi bestämde oss för att testa en skogsrunda här ute

ja mätte  den på en app i telefonen:

  3,4 km på 44min

utan att kissa haha

vi är bra vi   

Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 14:30

jaoo kilorna varierar..

ja mår inte speciellt bra nu för tiden

endel förvärkar

mkt halsbränna o foglossning

funderar mkt på om man har lust med kejsarsnitt eller inte

bebisen vänder på sig helatiden o när vi ska på möte om 2v märker vi om han ligger som han ska annars blir det vändningsförsök o planerat snitt...

På några sätt skulle jag vilja göra snitt, dels för att man vet exakt när man får ut bebisen och att man slipper gå o vänta så länge!

Jag vill ju å andra sidan pröva att föra barn på det vanliga sättet men vi får se hur allt går..

 


Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 14:11

Jag är jätte yr o trött

är hos mamma o tvättar lite åt henne o en maskin åt mej

ja tvättar barngrejer (oparfymerat) till sängen

så man kan lägga i den sen om micke får ihop den haha

Jag var tvungen att lägga mej en stund faktiskt sen fixa en sallad

trodde jag skulle svimma, va är detta?!

 

Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 14:08

Jag gjorde ju slongor me handen för 2-3 v sen..

dom blev sjukt orange

ja gjorde inget med det mer än att tvätta 2-3 ggr med silverschampoo

nu behöver ja inte skämmas lika mkt :D  


Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 14:05

Ngt knäppt

jag hade mörkblåa ögon tills jag gick i 8an-9an då blev dom mer åt gröna o sen mer åt grögul.. undra varför?

 


Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 13:58

såg att ja skrev att det var fredag igår

har ingen som helst koll på dagarna när man är ledig ju..

Idag är det söndag va?

haha

Elvis o cindy är riktiga vänner dom,busar, äter o sover ihop

    igår när jag var hos mamma lagade jag lite köttfärsås, sparade om ngn mer ville ha, klarade bara äta några slevar sen fick ja halsbränna

så typiskt när man var så sugen på det :)

  till erterätt blev det några jordgubbar, lite smaklösa dock :/

  Vi lämnade hundarna o var hemma ett tag sen tillbaka o badade, cindy fick vara med haha

     Det var otroligt mysit att bada o busa lite  

vi avslutade kvällen med att kolla på en häxfilm..


Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 09:30

igår hade jag en mysig fredag med min man vi gick med vovvarna o badade hos mamma (var husvakt) vi sov i sandhult sen o gick upp tidigt idag! Micke skulle jobba o ja se efter Elvis 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards