♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Anna Algotsson - 15 juli 2011 23:43

Vad använder du för mascara?

 

denna köpte jag ganska nyligen, skitbra! 

har la 3-4 olika men det senaste har jag kört på denna!


Ögonbrynen?

jag brukar alltid gå o fixa mina på slottsalongen

kostar 120 kr/ gång o håller la 3 veckor

senaste har jag varit lite lat så jag har målat själv o knappt plockat haha

fyllt i med en penna ifrån hm, ibland deras ögonbrynsskugga..

   

Av Anna Algotsson - 15 juli 2011 21:40

nee..

vad har ni gjort idag?

inte mkt precis som jag kanske?

här har inte hänt ett piss..

mådde dock inge bra, fick lite förvärkar o huvudvärk!

legat i soffan o tyckt synd om mig själv nästan haha..

Tråkigt på tv är det med, sction är la inge kul?

kollade på kick-ass innan den är iaf lite kul åsånt!

ne bläähhh deppar ihop ju, inte så mkt kul nu vill ha min lilla son!

 

Av Anna Algotsson - 15 juli 2011 17:16

en till bild på vagnen

 

Av Anna Algotsson - 15 juli 2011 17:10

Fixar lite fredagsmys..

  kyckling o potatissallad..     kesella vaniljs mixat ma glass...   mumma.. innan kvällsmaten måste man ha middag:

 

Av Anna Algotsson - 15 juli 2011 16:50

Vi var hos barnmoskan idag..

Allt såg bra ut!

hjärtljuden var 138 och min livmoder var 27-29 cm.. mkt högt upp

inte konstigt att man hade halsbränna!

Jag har inte mått så bra idag, världens huvudvärk o halsbränna som sagt!

efter besöket storhandlade vi på gross o kollade lite bilar på BMW...

   

  Bebisen är inne på sin 36e vecka nu och ligger åt fel håll

nästa vecka ska vi upp till förlossningen på "vändningsförsök"

det innebär att man ska vara fastande från 12 kvällen/natten innan

får ett slags dropp som ska göra en  avslappnad medans en läkare försöker vända bebisens huvud nedåt..

JAG VILL INTE göra detta men vi får väl se på torsdag

ska även prata med läkare om kejsarsnitt osånt då!


Tur att jag har mikael med mig!  

Av Anna Algotsson - 15 juli 2011 10:28

Heyyy

Igårkväll hämtade vi cindy (som vart hos mickes mormor)

sen åt lite gotte o kollade på :

den var   ju helt okej... man satt o funderade på vem som skulle "vara" vargen

o till slut var det en som jag inte alls trodde hehe


Idag vaknade man ganska utvilad med världens halsbränna o huvudvärk

idag blir det ju barnmoskan o prqata o mäta MIG..

får se om ja gått upp nu för ja har ätit som en hungrig jude!

mohaha

nu blire frallor o massa gott innan mötet!  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards