♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna Algotsson - 30 oktober 2010 19:52

nu fixar vi oss.. Ska duscha fyaaaa va vidrig man e efter 5 timmars buss haha

 
Av Anna Algotsson - 30 oktober 2010 19:49

nu blev de lite middag gott gott gott.. älskar lax! Massa vin fast mitt stannade i tullen!

 
Av Anna Algotsson - 30 oktober 2010 14:24

ja minns när jag var liten ja minns de som igår min kropp den var ej sliten o jag hade mkt hår :) nu sitter vi i bussen med massa människor.. Eliinor sover ja lena o tine dricker o tjötar! Skitkul redan.. Ja är en spansk pingla enligt busschaffören haha o tide va norsk fast hon ursprungligen är dansk bra skit.. Vi har några minuter kvar till fikastoppet sen vidare till båten.. Måste bara säga att ja älskar att skriva sms till ngn som inte svarar!

 
Av Anna Algotsson - 30 oktober 2010 09:31

God morgon!

idag bär det av mot åland.. ni vet färgan som gick på tv

den ska jag åka men

om ja dör o båten sjunker så vet ni att ja älskar er vännerna!

  Morgon trötta anna va uppe me tuppen klockan halv 9   Mysig frulle så att magen håller hela "resan"   snart ska vi åka.. måla naglarna o packa klart bara sen kommer dom o hämtar mig, kommer nog mms blogga ngt inlägg annars hörs vi på söndag!

pusspuss  

Av Anna Algotsson - 30 oktober 2010 00:48

hej, nu har ja ätit sminkat av mig och ska snart sova

det var en urmysig middag på oliven fick skojjat till det o pratat känslor med wiii

Älskar er vännerna ni betyder så mkt för mig!

jag beställde ett glas vitt o räkor me ngn vitlöksgrej.. trodde de va mat men nja:

  Gott var det iallafall.. hade ju ätit några godisar å druckit vin innan så de räckte gott o väl o kostade bara 127 soänn mohaha

ofta man går ut o äter på kvällen för det? ja gjorde de iallafall..

nu när ja kom hem blev ja överraskad av en kärleksfull gosis  

Kommer nog sakna honom i helgen men ska fokusera på kollegorna man måste ju kunna vara ifrån varann men dete  ju bara helgerna vi sover ihop så ni fattar säkert!

  utdragen bild..   Mitt hjärta   

    ja läste att man skulle vara ego för att ha en bra blogg så nu överdriver ja!

nu ska jag snart sova för att vakna tidigt, halvbakis o åka buss båt o ha kul!

Puss

Av Anna Algotsson - 29 oktober 2010 19:33

Åh körsbärsvin 1 a glaset, farligt!

 

Av Anna Algotsson - 29 oktober 2010 19:17

Idag var jag o jobbade..

det var ganska slött men så mkt oljud!

man blir så lättirriterad när magen värker hihi

ja käkade soppa istället för pizza,den va inge god så ja snodde en halv slize..

Jag köpte söööta strumpor på eko

bra att ha en det e kallt ovanför strumpbyxor

   

ikväll ska jag ut o äta med mina älskade vänner...   

Av Anna Algotsson - 29 oktober 2010 10:27

god morgon sötisar.. Denna dagen började bra, killen körde mig till jobbet så ja behövde verkligen inte stressa! Det blev en shake till frulle för vi ska nog äta pizza på jobbet idag puhuu sen ikväll ska vi ju ut å äta med uscha blir inget supande iallafall räcker nog de ja sa dricka me kollegorna på båten! Mikael ska måla o tapetsera medans ja e borta fyfasen va bra han är kommer bli sååå snyggt va :) trött o sliten men detta kommer bli en bra dag

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards