♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Anna Algotsson - 6 juli 2011 15:22

oh gud va jobbigt

ja är ju hos mamma o fixar lite

dom har varit borta ett tag

ville att dom skulle komma hem o det var fint

diskade o började klippa gräset

f*faaaaasenn va jobbigt! haha

min rygg dog..

   vattenpaus   ne om man ska åka hem innan 4 kaoset?

Av Anna Algotsson - 6 juli 2011 14:05

Japp ja äter bra

hade t.o.m matlåda med till mamma hahha

   

Av Anna Algotsson - 6 juli 2011 14:02

Blääää

äckelhalsbränna!

fy va ont de gör

ja försöker ta de lugnt o vila men de går inte ju!

man måste hålla igång med?

magen växer iaf jättebra nu!

     söt bebisdräckt ja hittade på HM igår

vågade dock inte köpa ngt förrän ja vet hur de ser ut på nästa rutinkontroll

mat

Av Anna Algotsson - 6 juli 2011 14:00

Min tur..

kände att de va min tur att laga mat idag

mickes mamma lagade igår

ja hittade lite tacosfärf o gjorde pajdeg..

lite paprika o äggstading till de så blev de en paj

hoppas nu den smakar ngt.. haha

      näästan klar!

Av Anna Algotsson - 6 juli 2011 13:56

Nagelfina

Nu har vi vart hos Caro o gjort våra naglar

de gick rätt snabbt ju...

fina blev dom med!

de gör lite ont att fila men vill man va fin får man lida pin

  i carros flickrum :D

gjorde lite kortare lila denna gången.. svårt o välja varje gång hehe

  

Av Anna Algotsson - 6 juli 2011 13:01

heyyy

idag gick ja upp vid 8

varmt,ljust o vidrigt var det hemma!

åt frulle duscha sen bar de iväg..

nagelfix,handla o panta.. sköjj!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards