♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under maj 2010

Av Anna Algotsson - 31 maj 2010 15:03

haha sakummt att taxi chaffisen som körde hem mig rungde mej idag o frågade hur ja mådde oså lite nastyy?   .....  


 

jag frida o sofia ifrån vimmelbilderna i helgen haha fullast i stan grattis frida!

Av Anna Algotsson - 31 maj 2010 14:51

Gårdagen blev inte mycket gjort...

sov knappt någonting o rörde inte många knop haha


det blev lite film och     


      Domma 3 hyrde vi..

Såg la kanske inte exakt hela filmerna men ingen va sådär jätte bra   

Av Anna Algotsson - 30 maj 2010 16:26

bilder ifrån gårdagen  

          jummi

Av Anna Algotsson - 30 maj 2010 16:17

Mina fina presenter  

  Tack svärmor :D    

tack hanna o julle   tack Micke

Av Anna Algotsson - 30 maj 2010 16:10

Dert blev en rejääl soppa av alltihopa igår..

Micke o ja bråkade lite för han försvann med min jacklapp o de förstörde lite av min kväll.... MIN kväll skulle de ju vara?

  var la okej iallafall...


Ja va sur o sket i Micke sen fick ja höra att han inte ville höra talas om mitt namn mer osv de kändes.. haha

Han bytte status på facebook "Anne" hans x för att ja skulle bli sur!

hmm nu har vi rett upp det o annars var allt bra hehe

Hängde me hampus o dom på lite fifaspelande  

ne vi e lA ALDRIG BITCHIGA NÄR VI E FULLA MOHAHA

Men

Av Anna Algotsson - 29 maj 2010 11:35

Jag skuller ha fest o ha skitkul idag.. så mår ja såhär  


  Jag vill vara frisk o må bra.. nu har ja knarkat alvedon


  Annars får de bli Mys-kväll kanske känner mej fräshare efter en dusch o lite shopping 

Av Anna Algotsson - 29 maj 2010 11:32

Fint i lägenheten..       ska byta tapet!   Denna tv bänken finns bara i 1 exemplar mohaha  

Av Anna Algotsson - 29 maj 2010 11:19

Gårdagen blev inte mycket gjort men jag var på släktkalas sen på ikea o livade upp lägenheten med lite färg.. hade ju tänkt ha folk här idag men får se.. känner mej dö-sjuk!  

  shoppa

  thai-käk

  Fixa lite

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards