♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Algotsson - 30 november 2010 21:55

  Mikael lagade mat åt mig idag.. laxbollar med pasta

 

naw

Av Anna Algotsson - 30 november 2010 18:59

hälsade på tussen efter jobbet hon ser bra ut nu ju!

 

Av Anna Algotsson - 30 november 2010 18:58

ny mysis....

  ja o mina 3 kollegor beställde likadana 149:- styck

Av Anna Algotsson - 30 november 2010 09:50

godmorgon.. Måste bara tipsa om en svingooo frukost.. Riskakor med keso.. 40 kalorier/kaka lite päron till det för att få igång magen med jummijammi! Farligt gott ju.. Idag var jag uppe lite efter 6 o fixade mig för ett körpass.. Känns såååå kiligt att köra runt där på på o avfarter lärarn ba jag måste vara en dyr kompis att umgås med kokade o tänkte men boka åt mig då ditt fuck!Men,men ska la ner o försöja få rätt på alla frågor i em så kanske! Ja vill hem o mysa NU e så trött

 
Av Anna Algotsson - 29 november 2010 20:07

Åhåå jag bara myser o myser!

men det är snart jul då ska man mysa..

ute vill man knalle vara -10 grader

Inte okej ju...

de blev efterätt för oss med.. kesella med hallon pröva sjuuukt gött  

  mikael fick hem lite skönheter från nobelcard:

    stiligt?  

 

Av Anna Algotsson - 29 november 2010 19:16

gjorde lite test på skolan sen åkte vi o hälsade på tussen...

nu kom man hem till presenter o hemmagjord pizza

  till mig    från mig haha   till mikael ifrån mig.. erkänn killar is stickat e hetttttt

  kassss film vi såg igår..   detta ska bli MUMMA!

Av Anna Algotsson - 29 november 2010 19:14

yehaaaa cindy är opererad o frisk igen..   

  NJUTER?  

hon ba MAAAATTTT

Av Anna Algotsson - 29 november 2010 09:48

neen fya nanna dåh vad jag sov dåligt intt.. 5 var klockan senast o vid 7 gick mikael upp med.. Inte okej med så lite sömn blev typ illamående när jag skulle gå till jobbet! Fick i mig en bra frukost iallafall.. Nu är cindy på ögonoperation på brämhult lite smånervöst måste jag säga men det går säkert bra! Idag ska det mysas på jobbet med lite kalas sen ner o fixa teorin sen mysa o promenix me min babe ikvälll<3

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards