♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under mars 2009

Av Anna Algotsson - 5 mars 2009 22:26

Fick mig en tankeställare nu när jag väl tänkte lägga mig och sova.

Varför ligger man ihopkurad och håller om kudden som en snuttefilt?

Är det fräsht att snarka?

varför stör man sig på ngn man sover med fast man kan inte sova ensam?

om man ändå är så trött varför ska allt vara så perfekt för att man ska kunna sova?


Jag kan inte sova med smink då somnar jag inte, helskummt

jag kan inte sova utan kudde

jag kan inte sova utan täcke


godnatt

Av Anna Algotsson - 5 mars 2009 22:12

Nu ska jag börja skriva lite om mej själv och tankar som flyger in och ut ifrån huvudet och tro mig det är många!


Just nu börjar jag bli frisk ifrån min halsfluss så det är skönt ;)


Ska nog börja skriva ordentligt imorgon eftersom att jag är ganska trött just nu!!



sleep tihgt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards