♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Anna Algotsson - 22 juli 2011 20:12

Jag åkte in till knalleland on gick med Hanna i några timmar

kul o träffa henne igen..

fina brunett hanna :D

handlade lite smått på rea..

ska köpa fina grejer när ja fått kroppen tillbaka haha

           äpple är bra :)

Mikaeol prövade våran nya bärsele på cindy

Tusse.. ne nu blire godis o popcorn.. mummmssss  

Av Anna Algotsson - 22 juli 2011 16:33

Idag har jag en såndär ful dag

när man är tjock, ful oså.. haha

halsbränna som heter duga

bebis som leker ngt kolosaaalt... haha

aja ska inte deppa för de men känner inte för speciellt mkt idag!

 

Av Anna Algotsson - 22 juli 2011 16:14

fyndat till bebis

fyndade till bebis på tradera...

en bärsele för ca 100 kr har kostat runt 700:-

skitbra o ha när man går runt o plockar hemma åså tycker jag!

 

Av Anna Algotsson - 22 juli 2011 15:26

lite tråkigt, mkt slut!

denna morgonen bestod utav rostmackor o städning

ja städade så ja dog typ

hela huset är damsuget o torkat nu..

Jag dammade av deras badrum o tvättstuga, lovar det var inte gjort på ÅR!

skulle kunnat stoppa ett täcke med allt damm haha

Micke var ute o cycklade o hans försäldrar i stan, gött o va ensam men ändå är det kanske inte jag som ska städa här höggravid men,men tål inte så mkt damm

här har ni lite bilder ifrå våningen vi bor på nu:

   byrå,säng,tvbänk åsånt   trappan o tv bänken   mysiga sängen..   våran fina soffa

       Det börjar la bli hyffsat klart men gubbarna här får aldrig tummen ur riktigt

lite tapeter ska upp o trappan ska fixas..

sen ska vi få garderober med om dom ngn gång fixar det

allt ligger helt kaos.. haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards