♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Anna Algotsson - 12 juli 2011 22:52

nu är vi i Varberg, så underbart med villavagn, thaimat, godis o min mikael.. Kollar dum dummare just nu! 

Av Anna Algotsson - 12 juli 2011 13:56

Åh ja blir så sur

ja är ute me cindy nästan 6 ggr/dag ändå hittar man piss någonstans

ja älskar henne men orkar inte med detta mer..

en vuxen hund som har rutin på dagarna va är problemeT?


   sen hatar jag att vänta

hade velat kolla lite i stan o lämna cindy åsånt men micke är sååååå seg

orkar inte med sega människor just nu

känns som man bara ska sitta här hemma o fixa allt o lyda som en slav..

ja vill ha kul nu när man kan flyga o flänga som man vill

sen har jag ett barn o tänka på, då äre inte bara o drösa in i stan hur som helst!

mad mad girl in a mad mad world!  

Av Anna Algotsson - 12 juli 2011 13:17

Muuuums min favoritmat idag :D

 

Av Anna Algotsson - 12 juli 2011 13:13

jag försöker älska min kropp men det är svårt

fattar inte hur man kunde vara missnöjd innan

jag har jättesvårt att klä mig BEKVÄMT

sitter det lite för hårrt mår jag illa!

Jag saknar mina fina kläder som bara hänger o väntar på mig..

lär dock dröja innan man får på sig dom..

         Försökte så gott ja kunde o visa min bula som ja fått endel kommentarer om..

här har ni kulan 35v gammal.. på torsdag får vi veta vad den väger o hur den mår!

Hoppas den gått upp, de känns så!

yoo

Av Anna Algotsson - 12 juli 2011 12:55

heyhey hallo

Idag gick man upp vid 8 sen gick la o la mej efter frulle..

va så hungrig när ja vaknade va... haha

nu har ja lockat håret o kollar vilka fula kläder man ska ha me till varberg

blir ju bara där till torsdag fm men ändå

   kanske drar in till gina o kollar lite stora kläder som ja kan slänga på mej för nue  man INTE liten tjej längre hehe

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards