♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 23:14

Mohaha

de blev allt en liten runda idag igen

micke stack iväg men inte tog han med sig våran hund?

då var jag ju tvungen att gå..

aja lika bra!

 

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 23:09

så sjukt bra denna:

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 23:08

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 21:45

1. Ät grovt bröd varje dag. 2. Ät 6 frukter och grönsaker varje dag. 3. Ät potatis, ris eller pasta varje dag. 4. Ät fisk och skaldjur varje vecka. 5. Välj mjölk och ost med lågt fettinnehåll. 6. Välj kött och pålägg med lågt fettinnehåll. 7. Välj sötsaker med lågt fettinnehåll. 8. Snåla på fettet och sockret. 9. Motionera. 10. Undvik tobaksrök - och rökning. Skriv ut listan och häng upp den någonstans där du ser den ofta. Det kan vara ditt livs viktigaste information!

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 21:27

Sur-vres..

Jag blir ganska sur nu!

Jag brukar hålla allt inom mig men håller på att spricka!  

Varför får alla andra sån respekt o blir behandlade så gulligt när dom är gravida?


jag vill också bli det!

Aldrig någon som frågar orkar du det eller sånt?

Jag städar,tvättar lagar mat o gör allt som vanligt!

När man behöver hem ngt, KÖPER DU DET eller?

Går du in o fixar det?

Ja jag kan göra det, bära tunga påsar, handla, laga mat o tvätta men när ska man få ta det lugnt då OM INTE nu när man är gravid o verkligen SKA ta det lugnt?


Jag vill skriva in mig själv o föda nu så jag kan ligga o mysa med min bebis..

inte för att det är så lugnt här men ändå!

det är som att bo hemma igen ungefär, någon som har tagit min jacka?

mitt vax är borta ngn har tagit de, sen äre där man lagt de själv!

Fan skulle vilja skriva in mig och sova på sjukan istället!

   Lite kvällsmat kanske? wook alá anniz..   lycklig? naeeeeee!

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 21:20

Idag när vi gick upp kände vi för att göra ngt..

vädret var ju super här..

synd bara att det inte var samma i varberg!

det var okej men inte mer..

Träslövsläges glass ställe 3 toppar var ju kanooonfullt!

säkert 50-60 pers i kön?

vi drog till olofsbo o åt lunch istället...

deras pizza var mums!

         


Måste erkänna att jag saknar olofsbo och alla vänner som jag var med där :)

så mysit och kul var det!

Jag fattar inte varför killar blir på så dåligt humör bara?

hittar man inte ett ställe direkt blir det ett jävla liv, räcker la att man har värkar som en annan kärring o bär på 8-10 kg rumt magen...

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 12:19

Vi kollade på disneyfilm igår..

den var ganska söt faktiskt!

 

Av Anna Algotsson - 28 juli 2011 12:16

Rejäl frulle till rejäl bruud

Havregrynsgröt med sylt, rågmacka med ost o gurka o en nektarin

så bra o mättande!

vart ju hungrig ända sen igår haha

inte sovit speciellt bra heller...

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards