♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juni 2009

Av Anna Algotsson - 30 juni 2009 18:39

idag har ja varit hos tandläkaren..

haha hon va typ kär i mej stackarn.. först polerade hon mina tänder i en kvart o sen på med bananlacket :O haha fint o guld de blev (a)

väl på jobbet träffade ja nettan hon e så sjukt söt..

dagen gick fort, jobbade bara 4h iofs...

fick sålt min gammla sadel så nu e ja 2 papp rikare men ska la be mamma hålla i dem för sånt e ja inteee bra på ;)

nu sitter man hemma efter en skritttur på wille o äter lady o lufsen käk mmmm...


ne om man ska köpa några öl o umgås me vännerna hos david tro: JA

älskar mina vänner, er ja lever för ni förgyller dagen!! puss


Av Anna Algotsson - 30 juni 2009 09:05

här sitter jag o slänger i mej mussli om man ens kan kalla det så? sockerbomb snarare :) men gott o mättande så vem bryr sig :)

Idag börjar jag klockan 10 dom timmarna senare gör så himla mycket tycker jag.. utsovd nyduchad o pigg på jobbet, kan de bli bättre?



väl på jobbet började jag 11 vi cycklade 30 min sen var det lunch på dannes restaurang
Av Anna Algotsson - 29 juni 2009 12:21

idag vaknade man hyffsat illamående o seg. När ja väl var klar ringde dem ifrån jobbet o sa att ja började klockan 10 idag istället ;D

Najsnajs tänkte jag o började storstäda lägenheten fixa frukost o allt samtidigt
som ja kom på att jag var as trött.. Det blev en hel röra men de löste sig! Ja cycklade t jobbet idag HOTHOT men de tog bara 3 minuter ändå så det va rätt lugnt haha jobbet funkade bra, ska snart lära upp en tjej ifrån iran som kanske ska börja med samma kille som mig :D vi får se hur det går..


Tjejen kom aldrig så vi jobbade på som vanligt!

Hade gärna varit ute i bikini o solat för i kläder gick INTE att vara det kändes som att vara i varma thailand när solen stekte på ju :O

Efter jobbet cycklade ja hem men först förbi bageriet o kiosken o fixade med breven ja skulle posta!

jag köpte med lite fika hem o kalla burkläsk jummijammi (y)

På em. gick vi o pratade med prästen hur vi ville ha begravningen men den tanten var ju helt makalös *ingen nämd ingen glöm* hon hade redan bestämt hur allt skulle va så man ba va gör ja här då lixom? hmm


 Jag åkte ut till min lilla häst o insåg att hon var halt på ett nytt ben KUL.


efter några timmar rinde grabbarna o ville hitta på något fotboll blev det varmt o knott är väl orden för hur det gick ;) Jag såg världens bästa film innan jag gick o lade mej med BAKSMÄLLAN så sjukt rolig längesen man skrattade så faktiskt


                                                  
                                               sweet dreams




 

Av Anna Algotsson - 28 juni 2009 11:31

vakande tidigt o kunde inte somna.. lite smått bakfull måste ja säga!

sätte igång datorn o kokade samtidigt lite pasta med buljong till frukost för att få tillbaks alla halter i kroppen man rubbat till på gårdagen :D


hehe från att ha förväntat sig en lugn dag i solan blev det liseberg.. nästan inga va på att hänga med, som vanligt men det bar av iallafall!

man åkte nästen alla karuseller, spelade på alla jul o mackapärer riktigt kul var det.

jag drack nog sveriges flötigaste milkshake med (Y) från ben and jerry's

innan hemfärd blev det restaurang time jag beställde en grillad macka med mozzarella o tomat i den var jättegod fast matsuget sög i den värmen :D

 alla karuseller var roliga men var allt lite bakis så alla fick en att må ganska illa måste jag säga! Jag såg allt några boråsare jag kände igen haha o det var ganska svart, fattar inte hur dom orkar bråka heela tiden LIV?!


Av Anna Algotsson - 27 juni 2009 11:19

idag sov ja ut, skönt! :)

det bar av till staden för lite shopping.. jag kom hem med ett par nya skor o en t-shirt! helnöjd faktiskt!

ja köpte med mej mat för att äta hos mamma o pappa

o blev sittandes i deras trädgård heela eftermiddagen.

molnig dag så de blev inget sola med ja lyckades trimma deras gräs lite, så duktig så.


efter några timmar drog ja till pållen min för att ta en promenix med henne. hon hade fått utslag bak med idag o var lite svullen, KUL!

på vår lilla promenix lyckades hon bli livrädd för en kartongbit som skulle äta upp henne så hon flög ut framför en bil o höll på att bli påkörd (Y)

det bar av till systemet o handlades barcadi ruzz o sen pepsimax ifrån ica!!

sen kunde festen börja. man duchade sminkade sig lite till och lyssnade på bra musik...


det var fest på göta innomhus men vi gjorde oss en egen liten fest UTOMHUS haha vi bar ner lindvalls soffa o satte oss på gården det var riktigt mkt folk där o var kul. efterår skulle det ha blivit harrys men kön sa nej.

Nästan alla andra drog till trädgårn, men dit ville man inte så det blev vimmel o det var as kul, träffade massa gammla vänner där!

taxi hem sen var den kvällen historia.. nattis

Av Anna Algotsson - 26 juni 2009 18:43

Är nu Påväg hem ifrån varberg måste ju ändå vara en av dom goaste städerna på sommaren :)

Vi var på jätterön vid hundbadet så att molly kunde bada med oss, det var 15 grader där i vattnet så man doppade inte hela sig!



Haha ja gick med solbrillor heela dagen så har no snygg bränna sen :p vi solade, bggde barbord drack x-cider o sen åkte båt över till fästningen där är det ju såå underbart! vi fikade deras speciella mackor med färska räkor på o drack iskall cola på vägen hem var man så trött att man nästan sommnade i bilen haha.. 

senare på kvällen blev det hyrfilmer o lite käk och en liten liten kvälls promenix :D

Av Anna Algotsson - 26 juni 2009 12:28

Yooo, gårdagen slutade underbart.. Ja red min häst med sadeln ja hade köpy utav en på nätet :)
Efter stallet duschade ja, åt grillade kycklingspett med potatissallad o lite godis till en bra film! Ja tog en promenad med molly o träffade en gammal vän sen sov ja..

Idag fick ja äntligen sova ut, dagen började med en god frukost (banan med
smällt mörk chocklad) riktigt jummi.. Sedan försäkringskassan för att fixa nytt legg så att det ser ut som jag på kortet o nu bär det av till varberg. Innan vi åkte stannade vi på systemet o fixade lite dricka OM man skulle bli sugen på ngn grillkväll eller ngt senare måste man ju vara förberedd ;D




Av Anna Algotsson - 25 juni 2009 10:11

Gårdagen slutade med att ja somnade en stund i soffan efter en film o några program på tv:n det blev rulle t kvällsmat o godis sim vanligt ;D haha innanm läggdags bkev det en halvtimmas promenad med molly BEHÖVLIGT!!Idag var det inte tråkigt! Ja gick upp trött som ett lik o sminkade mej fräsht sen drog ja iväg t jobbet, det var lite kallare än igår o inne på jobbet ISkallt ;) de tog inte lång tid innan humöret blev på topp. Du e ledig imorn med fullt betalt sa de OH yeah hoppas vädret håller åt mej med :D nu har vi discho i ett rum på jobbet me härliga ljuslampor mm. Snart ska ja gå med grabben o cyckla lite sen blire lunch. Har funderat på att ta med honom till mamma o sola efter det för att få en promenad o solbränna under jobbet det e rätt najs Va?!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards