♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Anna Algotsson - 23 juni 2009 13:05

Halloj, denna dagen började väl ganska bra ändå efter att ha gråtit mej till sömns igår så vaknade man ju yr o uttråkad. Jag fick iaf börja 9 hakv 10 idag o de timmarna gör otroligt mycket! Jag åkte med pontus lite så vi köpte frukort på bageriet på trandared riktigt gott med nybakta frallor istället för tråkig havregrynsgröt faktiskt :D hehePå jobbet satt vi o prata killar.. Killar! Vi bestämde oss för att skicka upp som som inte gav 100 till månen! Solig dag idag igen finns inget bättre än att komma ut o arbeta. Istället för att sitta inne på dethär kvava dagcentret (luften tar slut ibland känns de som). Vi satt ute en timma men med dessa kläderna bleb det bara för varmt måste ja säga. Vitarummet idag så skönt, ett avslappningsrum med lugn musik o allt är vitt här bara o vila den timmen o bloggagratis.se såklart! ;) i em bkir det ut med ida till hästarna o rida en sväng barbacka bland alla underbara blinningar igen o sen ska ja laga den godaste kycklinggrytan ja vet!! Pöss

Av Anna Algotsson - 23 juni 2009 12:15

ja gårdagen blev INTE som den förväntats hehe.. Vi hämtade upp ida efter jobbet för att sedan åka till stallet o rida barbacka på hästarna. Pontus skulle rida på dulcie o när han precis skrittat ett halvt varv blev hästarna skrämda utav en i stallets kompisar som satt vid ett skymt ställe o pratade. Dulcie skenade o bockade så pontus flög av o hon sprang upp till stallet! Jag hämtade min häst o satt upp själv för att visa henne att man inte gör så :D pontus låg på marken ett tag för han landade på knäna o ena handen så handleden gjorde förfärligt ont! Efter 4 timmar på sjukan hade han fått gipsat armen så vi åkte till coop vrål hungriga o köpte med oss en hallonpajj som vi sedan åt men vaniljvisp hur gott, flötigt, o mättande som helst! Vi kollade på filmen enough. Den va skitbra tycker ja den fick en att inse att ingen har det perfekt så nu e ja nöjd haha godnatt va de inte heller drömde skitskummt o kunde knappt sova ;D

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards