♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:41

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:37

grr heta  på morgonen

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:28

mina måndagar e alltid en pina...

ja tänker för mkt!!!

såå sjukt mkt ja behöver fixa o behöver ja pengar till åså e man alltid så sleten efter helgen att man känner sej fulast i heela världen med!

jag skulle igentligen tjockat mitt hår idag men som sagt mitt kort va i lindas väska så det blev inget utav dedär, synd :o


jag tog hand om min häst lite.. hon va ganska sjuk :'(

sen var det mest soffan, äta, chips, film, vila, datan, SOVA!

hoppas på en bra sömn idag HÖRDU DET PRINCE?!

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:22

haha det var endel som hände i lördags faktiiskt..

vaknade ganska tidigt o var tvungen att ta ut syrrans As jobbiga hund

köpte frukost på subwayy riktigt gott faktiskt :D

när ja gick in på smn sa olle att det var fotboll i rångedala så vi pkte dit på lilla "vm" alla var redan packade o klockan var la 15 eller något haha ja satte mig med hunden o kollade på o rättade till bakfyllan med en öl :D

när allt var avgjorty åkte vi hem!


jag fixade mej lite för jag blev ju lite sugen på utgång, hanna ringde

det blev FALKENBERG

hanna anna linda i falkenberg haha gissa hur de slutade :P

inge bra NEJ!

linda försvann med våra pengar o våra mobiler va döda (nästintill)

vi fick helt enkelt efterfesta "" tills vi fick skjuts hem till borås..


tack snälla pontus som åkte halv  på morgonen för att hämta mej o hanna<3

sov la till 12 sen skulle hundfan ut IGEN hahaha


söndagen minns ja knappt va så trött att ja gick i sömnen o pussade på min häst lite kollade hur halt hon var å hur äckliga såren var :(

vi åt en rejäl pizza sen var det läggdags---MÅndag igen hahahah

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:20

as kalas

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:16

:D

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:08

tjohoooo..

ifredags skulle jag igentligen behövt ta det lugnt men nu när mamma o pappa var borta o man hade heela deras hus kunde man inte annat än att passa på att ha fest så det blev fest ;)

firade även marco som fyllde 21 GRATTIS

festen var lyckad men ja minns inte så jätte mkt.. gick nog mest runt för mej själv o pratade lite med folket vi var kanske 15-20 pers så det var gaanska lugnt ändå..

ja städade klockan halv 2 och åkte hem till lägenheten o försökte sova men vill inte påstå att de gick bra med prince i sängen :D



Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards