♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Anna Algotsson - 11 juni 2009 21:50

världens bästa o mysigaste låt just nu :$

http://www.youtube.com/watch?v=wZmvJknzLfU      <-----c",)

Av Anna Algotsson - 11 juni 2009 21:46

mina, SÖTA

Av Anna Algotsson - 11 juni 2009 21:38

svennebanan!

hemsk dag idag..

jobbat hela dagen och det var verkligen en seeeg dag räknade ner minuterna i slutet haha ofta..

efter jobbet vare bara att fixa pollens jävla exem.

när ja kom hem tog ja ut äckelprince i ösregnet för att bränna kvällsmackan :P


Utanför?!

hmm kompisar man kände sen man va liten o helt plötsligt vet dom inte vem jag är, t.o.m ungdomsbästisen :O

vet att detta är en RIKTIGT dålig månad men sådär dålig?!

funderade på att passa på med en riktig fest i mammas å deras hus nu när dom ändå är borta så att man kanha lite kul, öndå en månad sen ja festade hihi..


jag har köpt en fin klänning som ja måste använda o cigg som behöver rökas så festen väntar tror jag?!

inte långt till midsommar heller undra om de blir smögen :)

dagarna är långsamma just nu och allt känns otroligt segt musklerna är nästitill borta o slöslöslö är jag heela tiden behöver solens c-vitamin så att man ska orka få igång kroppen lite!


när ja e ledig ska ja träna, sola, ta hand om hästen o schoppa loss allt ska vara bara kul nu är de nog me tristheter här!


pusss

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards