♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Anna Algotsson - 18 juni 2009 23:49

eftermiddagen blev ganska bra.. Handlade vin o massa massa cider till imorgon :) efter det träffade jag andrea, vi gick runt i stan o pratade, fikade kollade runt, rökte, åt kvällsmat på spiceNrice det var skönt att umgås lite.. Jag stack hem vid halv 9 sen nördade data och gick ut me vovvarna o busade lite med dom haha godnatt

Av Anna Algotsson - 18 juni 2009 14:43

nu ligger jag i en rispuff i "djungelrummet" o kollar nätet medans amir lyssnar på kastrullresan.. det är skönt att bara va ibland! Efter jobbet ska jag sola en stynd i solariet här under tiden ja väntar på att jag ska möta andrea lilla i stan.. Dricka?! Ja vad ska man dricka på midsommar? Va e ja sugen på dåe haha.. :o man viklund göra fina drinkar samtidigt som man måste ha dricka till heellaaa den långa dagen för fylla o midsommar hör ihop så ni vet nykerister?! varför blir man såå himla full av skumpa? Mousserat vin o champange ger ju sämsta balfyllan i heela världen haha puss






Av Anna Algotsson - 18 juni 2009 10:59

Vasa ska man hitta på denna regninga dag då? Känner inte för ngt speciellt.. Bestämt att träffa andrea o prata midsommar, sedan ska jag sola som jag sldrig hinner annars vi har tä.o.m solarie på jobbet men när man slutar vill man ju bara hem hahahahahhaha retligt lat e ja :$ ne nu ska vi käka fläskfile hörs sen..

Av Anna Algotsson - 18 juni 2009 10:57

slö dag, men tråkig P.g.a regn.. Vi firade som man ska göra med jordgubbar, glass, god mat o dans hehe

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards