♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2011

Av Anna Algotsson - 30 september 2011 14:22

ha en bra dag :D

     en hemlis.. 

när jag var liten så trodde alla att jag var världens snällaste unge

borta bra men hemma bäst, jag var ett odjur hemma

ingen förstod att jag mådde dåligt o det fick mamma o pappa skit för

kärring o gubbe har dom nog blivit kallade endel 

FÖRLÅT men jag var mobbad o hade hormoner ;)

Av Anna Algotsson - 30 september 2011 13:45

  Skönt att man har en gunga..  

det är ett bra köp!

love blir lugn i den o somnar alltid om han får sitta i den ett tag..

perfekt när man vill ha lite mamma o pappa tid ;)

 

Av Anna Algotsson - 30 september 2011 13:42

vad bra vi är..

jag love o cindy tog en tidig liten promenix..

de gick sakta må jag säga, cidy var jättejobbig att ha med haha

   

Av Anna Algotsson - 30 september 2011 13:08

bjöd hem min man på lunch

 
Av Anna Algotsson - 30 september 2011 11:21

Smoky eye

 

Av Anna Algotsson - 30 september 2011 10:43

God morgon/middag 

Idag har jag försökt ligga kvar men halv 9 lyckades vi till

Love är så morgonpigg..

han sover iofs mycket på dagarna åså med, det gör ju inte jag! haha

Jag började dagen med en rejäl tallrik flingor..

MUMS som godis ju  

   love satt så snällt i knät o kollade när hans mamma vräkte i sig mat  

   Vi läste igår att han ska äta ca 5 ggr per dag :)

han äter nog det dubbla o är nöjd med det då detta kan antagligen variera?

funderar på att slänga fram barnvagnen o ta en promenad här men vädret sugen ju idag, blir ju deprimerad!


Av Anna Algotsson - 29 september 2011 22:33

såhär ska man tydligen använda den nya skuggan?

 

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 20:58

jag var med min lilla syster i knalleland :)

skulle köpt saker till mikael o mamma men hittade bara till mig o love haha

o elin då förståss!

   syster o Love   jeans o kjol...   ngt till ögonen :d värt o testa.. älskar att sminka mig vissa dagar   till love :)   skinnbrallor av bättre kvallité än gina.. yes äntligen!

jag brukar ta kort, kolla vidare, kika på kortet o sen köpa om det ser bra ut!      jag var o prövade ett par skor på skopunkten men jag vill köpa 3 så ska ta med min man o be han kika.. man får ju 3e paret så då kan han få dom eller jag mohaha

en chans att bli lite längre utan att de är jobbiga o gå i :)  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Skapa flashcards