♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna Algotsson - 31 mars 2010 16:32

Tråkigt att packa till något man inte vet om man känner för

Det blir säkert kul men ändå..

Jag ska nog göra det senare nu vill jag bara sova men ska

la ut me vovven

Sen ska jag kolla  snygga..desperate Housewives

 

  Min Tusse  

Av Anna Algotsson - 31 mars 2010 16:26

Dagens fransförlängning

   utan smink

vet inte om det var värt vad det kostade men värt att pröva på  något nytt ellehur?

Av Anna Algotsson - 31 mars 2010 10:32

Minnesstund för kollegan på jobbet idag..

Tål knappt sånt, kräktes lite o nu vill ja bara lägga mej o sova!

Jag gjorde iallafall en fin dikt om henne som hon säkerligen uppskattat om hon hört<3

:.(

Av Anna Algotsson - 31 mars 2010 09:38

Hej Tröttast i världen..

Igen vidare skönhetssömn inatt inte 3 timmars sömn sen jobb

*inte okej*

Jag känner mest för att gräva ner mej o dö idag!

Inget känns värt någonting..

Så sjukt mycket ont i mitt liv som gör att man alltid är orolig o stressad! Igentligen är jag en GLAD tjej men mycket energi o ideer men ibland

"kommer alla känslorna på en o samma gång" man blir som ett ånglok innuti o det känns som det ryker ur öronen :(

Jag trirvs inte på den hör planeten just nu.....

Av Anna Algotsson - 30 mars 2010 17:33

Här sitter ja o poesar med min smoothie haha

brist på annat.. nja jag ska ju snart gå till andrea

ska bli gött i detta underbara väder :D  

   

Av Anna Algotsson - 30 mars 2010 15:01

Jag valde att ge mej själv en påskpresent..Något ja alltid velat pröva som de flesta kända männiiskor gör för att slippa mejka sig på vardagarna FRANSFÖRLÄNGNING det ska bli spännande i se hur de ser ut o om det håller!

Av Anna Algotsson - 30 mars 2010 13:16

Påskägg? Ger ni bort det? Jag skulle gjort de men inte i år :D hehe köpte en liten present som var för stor för påskäggen jue.. vad ska ni ge bort i påsk??!!

 
Av Anna Algotsson - 30 mars 2010 13:11

Dagens Beroende.. Borde man igentligen alltid ha med sig ju.. Smidig rengöring...

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards