♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Algotsson - 31 juli 2011 23:56

En man går fram till en kurvig snygging på ett varuhus. 
-Ursäkta, jag har tappat bort min fru. Du har inte lust att prata lite med mig i några minuter? 
Kvinnan blir förvånad. -Varför? frågar hon. 
-Jo varje gång jag pratar med någon som har tuttar i klass med dina så hoppar skatan fram från ingenstans.


Av Anna Algotsson - 31 juli 2011 23:53

En blondin kommer farande i sin sportbil o blir stoppad av en kvinnlig blond polis.
- Kan jag få se körkortet?
Blondinen letar i handväskan och säger stressat: - Hur ser det ut?
- Fyrkantigt och så är det en bild på dig, säger polisen.
Blondinen hittar en fyrkantig spegel och räcker över den. Polisen tittar på den, lämnar tillbaka spegeln o säger:
- Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis!

Av Anna Algotsson - 31 juli 2011 23:50

snabba ryck..

haha vi drog på bio snabbt som attan in till stan o tog en  bara

skitbra film tycker jag med kändes väl länge...

   

Av Anna Algotsson - 31 juli 2011 20:13

Utbakad fläta..

Av Anna Algotsson - 31 juli 2011 20:10

Någon som vill ha skumm?

det var inge bra alls

man skulle visserligen ha det innan man blåste håret för mer volum men men..

 

Av Anna Algotsson - 31 juli 2011 20:03

Gah ja kan verkligen inte haha

försökt 3 ggr o göra en sån fläta fint men de blir fel :D

   ger upp... :D  

Av Anna Algotsson - 31 juli 2011 19:38


Det är inte jättelätt att hålla humöret uppe när det gör ont i magen o ryggen

försöker men det är sååå jobbigt just nu!

Sen är ingen annan speciellt glad här hemma så då blir man inte heller glad..

satana satana satana är ett ord som upprepas endel! 

Liiite jobbigt när man inte fattar mer än 2 ord på finska med måste ja erkänna..

Av Anna Algotsson - 31 juli 2011 19:21

Åh kan ingen baka en sockerkaka till mej?

hade ja bott ensam hade den redan varit bakad o uppäten kan ja säga

orka gå i andras kök o fixa helatiden haha

ne de blir la till o ta ngt annat ätbart sen hitta på något!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards