♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Anna Algotsson - 20 juni 2009 22:17

idag sov jag ut, skönt! Vi åkte hem till mamma och tog ut alla hundarna på en promenad det var nog behövligt.. Efter promenaden blev det bubbelbad, grillat kött, ost o massa gotte! Såg 2 mkt bra filmer som mamma hade köpt med.. När dom var klara åkte jag till min söta lilla häst som var såååå glad å se mej så jag var tvungen att skritta o trava en sväng på henne i mina mjukiskläder :D aha vi åkte till mamma igen

Jag fick för mej att klippa brorsans hår så de slutade med rakapparaten o söt de blev han!! Adam o hans 2 kompisar elin ja o pontus kollade på rise o myste + att vi köpte pizza ALLIHOP jammiiiiii






Av Anna Algotsson - 20 juni 2009 15:29

vaknade ganska sent o lite smått irriterad o orolig! Visste inte vart det skulle bära av jue! Till slut kom man upp och åt sådär jätte nyttig frukost ifrån mc donalds.. Drickandet började klockan 2 med godaste ciderna X bright :D jag sprang runt i timmar för att välja kläder o det blev en söt skeppklänning med lite färg på! Hanna o julia kom hem till mej vid 5 o andreas närmare 6 vi drack sjöng o lyssnade rolig musik i tog massa kulkort :D vi ringde runt lite o kom fram till att det blev kinna men när vi kom dit vände vi typ i dörren :D vi åkte hem o hämtade mitt pass (legg) tog en korv på statoil o sen drog till varberg, resan dit var kul men där var det inte för kul kanske..Vi åkte till en camping i varbrg o kollade läget lite men det var trist o kallt så vi drog vidare.. Vi var vid Sociten och harrys men vi ville hellre vidare till falkenberg. När vi var halvvägs ville andreas att i skulle dra hem så vi gjorde det .. Lite skönt faktiskt haha så ingen speciell midsommar men väldigt kul ändå

Av Anna Algotsson - 20 juni 2009 11:18

vad förväntade man sig utav midsommar? Jag tror de flesta får god mat jordgubbar nubbar kransar och massa folk i huvudet men hur firade ni andra midsommar? Jag ska snart berätta om min...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards