♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2009

Av Anna Algotsson - 30 september 2009 10:34

denna natten var otroligt jobbig!Mamma ringde 2 ggr,senaste gången vid 1-1.30 hon grät o grät o berättade om hur jobbigt det vart o se pappa så ledsen när dom fick beskedet! Hon berättade hur dom hålt varandra i handen, o läkaren blivit helt tyst o hur pappa hade ifrågasatt deras tystnad, se ni inte att susanne är ledsen hon vill ha besked NU.. Dom berättade som det var!Jobbigt,jobbigt.. Hoppas operationen går bra o att det inte spridits allt för mycket NU!! Min bror som aldrig visar känslor bleb helt paj o detta gjorde mamma orolig.. Vi grät o grät själva tanken på att ngn till nära skulle försvinna tar bort allt hopp i livet! man måste vara stark men om världen är emot en för att tag är det inte så lätt! Man vill bara ligga i en säng eller soffa o flöta,gråta,vila tills allt är bra igen! :'( svårt att fokusera på jobbet o tänka på det jag skulle behöva tänka på just nu......Ja vill verkligen ha en egen lägenhet nu o vara ensam, helt ensam några dagar utan ngn som tjatar på en o tycker att man är löjlig för att man är ledsen för att ens mamma är dödligt sjuk ;)) Skulle vilja ha toyan nu så ja får ngt annat att tänka på!

Av Anna Algotsson - 29 september 2009 20:39

http://www.youtube.com/watch?v=9zN7Alc8kIg  Tungan uteSkämsFlört


I know when he's been on your mind
That distant look is in your eyes
I thought with time you'd realize it's over, over
It's not the way I choose to live
And something somewhere's gotta give
A share in this relationship gets older, older

You know I'd fight for you but how could I fight someone who isn't even there
I've had the rest of you now I want the best of you I don't care if that's not fair

Cuz I want it all
Or nothing at all
There's nowhere left to fall
When you reach the bottom it's now or never
Is it all
Or are we just friends
Is this how it ends
With a simple telephone call
You leave me here with nothing at all

There are time it seems to me
I'm sharing you with memories
I feel it in my heart but I don't show it , show it
Then there's times you look at me
As thought I'm all that you could see
Those times I don't believe it's right I know it , know it

Don't make me promises baby you never did know how to keep them well
I had the rest of you now I want the best of you it's time to show and tell

Cuz I want it all
Or nothing at all
There's nowhere left to fall
When you reach the bottom it's now or never
Is it all
Or are we just friends
Is this how it ends
With a simple telephone call
You leave me here with nothing at all

Cuz you and I
Could lose it all if you've got no more room
Nowhere inside for me in your life

Cuz I want it all
Or Nothing at all
There's nowhere left to fall
It's now or never

Is it all
Or Nothing at all
When you reach the bottom it's now or never
Is it all
Or are we just friends
Is this how it ends
With a simple telephone call
You leave me here with nothing at all

Av Anna Algotsson - 29 september 2009 19:31

   vilken dryg vecka...

det är bara tisdag o ja vill bara ha helg nu!

igår va mysit jag badade min lilla wille plutt sen tog en promenix ^^

idag var en seg dag tandläkaren o fylla i min skakade tand med provosorisk fyllning sen tillbaks t jobbet igen ;)

mamma ringde när ja kom ut ifrån tandläkaren o var förstörd

hon hade fått sina svar nu o hade en elakartad tumör...

om 2 v blir det operation o strålbehandlingar (hålla tummarna!!)Förvånad


känns så jävla knäppt altihopa.. först pappas hjärt-operation o nu mamma...

jag vill att dom ska må bra, försäldrar ska ju finnas där för en när ngt händer men den dagen inte dom finns vem ska man då prata problem o råd med? jag har världens bästa vänner men VEM  skulle man prata med om ens mamma eller pappa en dag inte fanns där för en?!


btw det e mkt man vill här i världen, jag skulle ju fått hit toyan i veckan men nu är han kanske såld ändå

vilken tur ja har haha... NOT ;) hoppas raz hjälper mej o flytta ville snart för ja orkar inte med honom just nu..

han är vild o rastlös o jag är trött o lugn när ja jobbat haha (y) ngn som vill köpa häst?Oskyldig


jag vill bara vara för mej själv eller med lugna personer som förstår sej på en..

när man kommer hem ifrån jobbet till någon som är hemma o fflötar hela dagarna

kanske man kan förvänta sig en trevlig mening någon gång av miljoner ;)

jag har pratat lite med tines döttrar sofia o jenny på jobbet denna veckan

dom är så sjukt fina o sköna :) 17 0 19 år antingen bästa vänner eller värsta ovänner!

känner igen detdär med min syster... syskonkärlek Cool


fya ja kom verkligen hem ifrån jobbet, köpte kinamat som ja åt upp nästan allt ifrån sen mådde ja illa o blev yr efter ja fällt lite tårar för mammas oro så jag lade mej i sängen..

fyfan va det kan va skänt ibland att ligga i en säng ensam o tänka lite tills man slumrar till

man blir ju inte piggare precis men mysit som fanken!

snart äre onsdag sen torsdag sen fredag o då blire tryckfest,bad,frissör o idol m flickorna ;)



Av Anna Algotsson - 27 september 2009 18:18

  

haha musik är la livet?

jag lyssnar på mkt kärleksmusik nu för tiden o mindre hardstyle,hardcore o electro..


n-force tex med all my life: http://www.youtube.com/watch?v=vEyUI_bwvIQ

                         all or nothing: http://www.youtube.com/watch?v=n9Ww5845ek4

mariah carey med  without you: http://www.youtube.com/watch?v=DboyS-OiDK4

                  when you belive: http://www.youtube.com/watch?v=CxIN79n4jVo&feature=related

Eva Cassidy  med Fields Of Gold http://www.youtube.com/watch?v=L3YVil3Ajjs

molly med hallelulja http://www.youtube.com/watch?v=DZWGo_aJ2iE

sötsöt http://www.youtube.com/watch?v=fNJ40SnOUvY&feature=related

vågar du, vågar jag.....Haha ärligt? http://www.youtube.com/watch?v=tDANgUgzYj8


Av Anna Algotsson - 27 september 2009 18:14

är denna klänningen horig?

gillade den men fick höra det....   snygg min btw

Av Anna Algotsson - 27 september 2009 17:26

     vaknade grymt tidigt för att ha somnat 8 på morgonen..:O

mamma fyllde år så hon fick fint paket o blommor utav mej

vi åt god mat o pratade skit me mormor o farmor!


jag färgade håret lite på mej själv, gjorde ansiktsmask,tog ett bad med massa goa salter o sånt i så man blev alderles baby-mjuk :D

jag sätte på dendär masken ja köpte igår med herregud va man såg ut haha mormor höll på att dö typ :D

så jävla gött o sitta å bubbla o lyssna på radio o slappna av!

efter åkte jag till willebus o borstade av honom o gav han lite matKyss

han är en liten gris han..

nu sitter man io soffan me massa godis o tryfflar som ja köpt..

ska laga pasta me köttfärsås,kolla film äta godis o sova tidigt idag hoppas ja

kroppen är helt mör efter det långa varma badet!


Av Anna Algotsson - 27 september 2009 03:06

amen va gör ja

sviker min bästa vän..

://

ingen bra själv känsla nu kan ja säga :O

jag har börjat röka mkt nu på fyllan MKT varför?

ja har inte kul, ja kan inte slappna av

ja vill ha mina vänner för evigt..

vill att mammas sjukdom ska vara en vanlig godartad en o att pappas hjärta ska pumpa normalt.....

otur kan man kanske kalla allt ;9


JA VET VA JA VILL I LIVET JUST NU MEN KOMMER MAN DIT?

HADE DE FUNNITS NGN ATT FRÅGA HADE JA FRÅGAT FÖR JA VILL VETA.NU

Av Anna Algotsson - 27 september 2009 02:54

denna dagen o kvällen kunde kvittat

ursäkta uttrycket men fyfan! inte okej

handlade vettiga saker sen åkte ja t hanna

kände mej rutten o ful

förfesten va kul o xoy va kul men pontus drog ut mej så vi kune gå t viva!

viva hade mkt folk o ja kände många.. ja dansade me min älsklingssyster oså men kunde inte slappna av!¨

knäpp kväll... gammla vänner undrar t.o.m va ja gör?!

NE äta sova vakna gå? ne, springa

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards