♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Anna Algotsson - 13 juni 2009 12:22

gratis lunch ifrån jobbet också rejäl..

hur kunde man bli så full då? hehe

Av Anna Algotsson - 13 juni 2009 12:21

rejäl o lagom :) havregrynsgröt med banan o hallonsylt :D

Av Anna Algotsson - 13 juni 2009 12:12

Igår började dagen med jobb (som vanligt)

väldigt LÅÅÅNNGG fredag..

vi kollade film, vilade, åt, fikade och sen kollade skvallertidningar haha


när det var klart åkte jag o bokade tid för att tjocka ut håret lite så det blir på måndag :) på systemet var det ass långa knasiga köer..


barcadi o xcider blev det det är ialklafall gotte :D

vi åkta hem till mamma o dom å började ringa folk men många hade annat planerat :P som vanligt blev det mest killar o 4 tjejer jag bara kände lite, väldigt kul att 2 stycken var gammla barndomsvänner man inte träffat på år och dag iallafall! hemma var vi väl runt 15-20 minns INTE riktigt hhihi!


Vi drack bara tyckte jag o umgicks knappt något kanske dansade lite va vet jag :) det var iallafall synd att nån pillade på sterion så det där skitbra ljudet i stereon helt plötsligt sög..


elin (syrran) skulle jobba dagen efter så hon ville att vi skulle dämpa oss men som vanligt visade ingen respekt så vi fick la gå därifrån ca 1 tror jag alla drog taxi eller buss..jag lagade mat åt sen sov ingen speciellt lyckad kväll med det senaste har det inte varit kul :O

jag har ändå varit ifrån flaskan ngn månad nu o tförväntade mej mer än vad det blev! puss

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards