♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juni 2009

Av Anna Algotsson - 17 juni 2009 14:29

jo det kan man säga, ibland vill man ha lugn o ro men det kan man inte få på detta jobbet nixon hahahaha prat o gap o skratt o skrik :D nu vill ja vara ledig o åka utomlands!!! Sola, dricka drinkar, äta god mat, jammiiiiii!! Jag behöver sola träna och fräscha till mej innan kan ja säga haha ge mej tid..

Av Anna Algotsson - 17 juni 2009 13:49

idag var jag för en gångskull ganska pigg när jag vaknade, när jag var klar för att gå fick jag reda på att han jag jobbar med kom senare så idag började vi 10.00 gott, gott... Mkt lugn dag idag, vi fick som uppgift att plocka blommor till vårat midsommar firande som är imorgon, andra rensade jordgubbar osv såg Sååå mysit ut Nana blev ju inte annat än sugen altså :) nu ska vi snart fika äpple o te för min del haha hålla igen efter baugetten i mordet kanske :o

Av Anna Algotsson - 16 juni 2009 15:48

tråkig dag idag började med att hunden vävkte mej å ja trodde verkligen att det var helg ;( ingen alls ork att jobba idag! Amir pratade heeeeela dagen om allt som inte hade me någonting att göra :s haha nu har jag slutat och åkte förbi driven till mc donalds o beställde en paj o gav pontus lite mat sötsuget sätter igång varenda dag när man slutat

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:41

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:37

grr heta  på morgonen

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:28

mina måndagar e alltid en pina...

ja tänker för mkt!!!

såå sjukt mkt ja behöver fixa o behöver ja pengar till åså e man alltid så sleten efter helgen att man känner sej fulast i heela världen med!

jag skulle igentligen tjockat mitt hår idag men som sagt mitt kort va i lindas väska så det blev inget utav dedär, synd :o


jag tog hand om min häst lite.. hon va ganska sjuk :'(

sen var det mest soffan, äta, chips, film, vila, datan, SOVA!

hoppas på en bra sömn idag HÖRDU DET PRINCE?!

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:22

haha det var endel som hände i lördags faktiiskt..

vaknade ganska tidigt o var tvungen att ta ut syrrans As jobbiga hund

köpte frukost på subwayy riktigt gott faktiskt :D

när ja gick in på smn sa olle att det var fotboll i rångedala så vi pkte dit på lilla "vm" alla var redan packade o klockan var la 15 eller något haha ja satte mig med hunden o kollade på o rättade till bakfyllan med en öl :D

när allt var avgjorty åkte vi hem!


jag fixade mej lite för jag blev ju lite sugen på utgång, hanna ringde

det blev FALKENBERG

hanna anna linda i falkenberg haha gissa hur de slutade :P

inge bra NEJ!

linda försvann med våra pengar o våra mobiler va döda (nästintill)

vi fick helt enkelt efterfesta "" tills vi fick skjuts hem till borås..


tack snälla pontus som åkte halv  på morgonen för att hämta mej o hanna<3

sov la till 12 sen skulle hundfan ut IGEN hahaha


söndagen minns ja knappt va så trött att ja gick i sömnen o pussade på min häst lite kollade hur halt hon var å hur äckliga såren var :(

vi åt en rejäl pizza sen var det läggdags---MÅndag igen hahahah

Av Anna Algotsson - 15 juni 2009 23:20

as kalas

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards