♥Anna Algotsson♥

Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

helt okej

Av Anna Algotsson - 29 juni 2009 12:21

idag vaknade man hyffsat illamående o seg. När ja väl var klar ringde dem ifrån jobbet o sa att ja började klockan 10 idag istället ;D

Najsnajs tänkte jag o började storstäda lägenheten fixa frukost o allt samtidigt
som ja kom på att jag var as trött.. Det blev en hel röra men de löste sig! Ja cycklade t jobbet idag HOTHOT men de tog bara 3 minuter ändå så det va rätt lugnt haha jobbet funkade bra, ska snart lära upp en tjej ifrån iran som kanske ska börja med samma kille som mig :D vi får se hur det går..


Tjejen kom aldrig så vi jobbade på som vanligt!

Hade gärna varit ute i bikini o solat för i kläder gick INTE att vara det kändes som att vara i varma thailand när solen stekte på ju :O

Efter jobbet cycklade ja hem men först förbi bageriet o kiosken o fixade med breven ja skulle posta!

jag köpte med lite fika hem o kalla burkläsk jummijammi (y)

På em. gick vi o pratade med prästen hur vi ville ha begravningen men den tanten var ju helt makalös *ingen nämd ingen glöm* hon hade redan bestämt hur allt skulle va så man ba va gör ja här då lixom? hmm


 Jag åkte ut till min lilla häst o insåg att hon var halt på ett nytt ben KUL.


efter några timmar rinde grabbarna o ville hitta på något fotboll blev det varmt o knott är väl orden för hur det gick ;) Jag såg världens bästa film innan jag gick o lade mej med BAKSMÄLLAN så sjukt rolig längesen man skrattade så faktiskt


                                                  
                                               sweet dreams




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Algotsson - 14 april 2013 14:02

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:1460344200 " ...

Av Anna Algotsson - 17 juli 2012 13:51

Ska man blogga här tro

Av Anna Algotsson - 1 januari 2012 22:11

http://www.nattstad.se/Lillanna        

FEL

Av Anna Algotsson - 2 december 2011 18:18

Nej jag menade AnnaAlgotssoon   http://annaalgootsson.blogg.se/ ...

Av Anna Algotsson - 2 december 2011 10:35

Hellu.. Jag älskar att blogga men kommer pröva annaalgotsson.blogg.se nu ett tag för där finns ju en app att blogga ifrån! fler inlägg ;) ...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards