♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Anna Algotsson - 29 juli 2011 21:49

Vissa är vackert gravida:

victoria beckham med hennes dotter seven :D

   vill också e sol nu inna, fatta att man inte kommer kunna sola magen på APIT länge med det ärret och så :)

Något alla sett utom jag?

laddade ned säsong 1 nu o ska ha ngt o kolla på när vi är hemma o väntar på att få våran bebis, OM vi får våran bebis.. ibland blir man sååå orolig

allt kan ju hända!

håller tummar å tår för vi längtar som alla gravida gör de sista 2 veckorna.. 

Av Anna Algotsson - 29 juli 2011 20:12

Härligt

Nu har jag fixat nästan en sopsäck fullt med kläder o skor

ska skänka bort skiten tror jag..

orka med skiten, alla stora fula "mammakläder" ska snart bort med

om man ngn gång vill ha barn igen köper man la nytt?

jag har bara gått upp i storlek på vanliga kläder istället för att köpa mammakläder

har 2-3 plagg från mama dom är bara fula o obekväma tycker jag!

varför har jag sparat dessa?

       ngn som vill ha ? säg till annars blire vitryssland haha

     snygg vilopose?

Av Anna Algotsson - 29 juli 2011 20:01

Shopping..

shopping o sushi efter barnmoskant

det är vi värda tyckte vi...

snygga skjortor till Mikael o pälsväst till mig..

har en pälsväst men den sitter så fult o är mer åt det grå..

    skjortorna är från brothers.. 

Av Anna Algotsson - 29 juli 2011 19:45

Hos barnmoskan..

jehaaa allt såg bra ut hos barnmoskan igen!

Hjärtljuden var fina och livmodern hade växt (fäljer sin kurva)

jag hade gått upp ngt kilo sen sist med tror jag, deras våg visar ju alltid lite mer plus att man har skor o kläder på som hon sa :)

skönt!

huvudet ligger upp o det lutar väl åt snitt för lilleman..

Kunde inte låta bli att kolla på liveT på BB efter det

blev livrädd, ska dom skära så i min mage.. hjääälp aja bara lillis mår bra!

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards