♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Anna Algotsson - 17 juli 2011 22:35

Idag vaknade vi ganska tidigt men somnade om o låg kvar..

duschade o fixade oss för lite mys..

det blev Och BILTEMA   i göteborg

vi och mickes försäldrar drog iväg på en dagsutflykt, hela dagen gick

ett tips är att skaffa family kort på ikea.. sjuk mkt billigare att handla o äta då!

Det var en mysig dag med mycket konstiga sammandragningar i magen..

kändes som magen skulle spricka efter maten, de får inte plats? haha

   Vi köpte lite grejer till bilen o mickes cyckel annars fick vi en pläd till bebyn

prövade den i vagnen o det blev ju jättemys.. kostade la 2-300 på ikea...

     Ett annat tips var en fin, o jättebillig lampa, köpte den inte själv men tyckte den var mysig o BILLIG!

   Fy när vi kom hem fick jag äckligt spring i benen samtidigt som jag blev ap-trött..

skrämmande känsla.. alexandra sa att kroppen vilar inför förlossningen men det känns så läskigt att benen känns som dom vill springa ett maraton..

   Budig bebis blev glad närn han fick lite god kvällsmat iaf!

   fazer bröd, ost, gurka     Det var min dag ungefär...

ingen ork till ngt! haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards