♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Anna Algotsson - 11 juli 2011 23:32

What a nice night huh...

var ute på myspromenad me cindy i en timma

efter det blev det robin hoood o mannafrutti...

     stor frutti till stor tjej :D   tips mot halsbränna.. smakar skit dock...

Av Anna Algotsson - 11 juli 2011 19:22

Idag har vi fått mycket gjort...

jag lagade ju svensk husmanskost till hela "familjen"

alla jobbade iofs så dom fick äta det sent..

de blev helt okej!

  hundarna var ute nästan hela dagen..

söt milton vill verkligen ut :D

    Vi målade räcken o trappan...

sen klippte micke lite av gräset :D

    Fin text som vi har åvanför spjälsängen....

köpte den till mikael men passar bättre till bebisen!

  jag var inne i stan o hälsade på hos bror o syster sen köpte lite mot halsbränna.. fasen va vidriga tabletterna var dock :/

  samarin funkar LITE!   söta bror målar lite

Av Anna Algotsson - 11 juli 2011 15:23

Jag vaknade tidigt men var tvungen att somna om

fasen va ja mådde

sen gick det nästen inte att vakna?

helt skummt!

ja gjorde 2 goooda mackor o började med Middagen som vi ska ha ikväll

första gången i mitt liv jag ska pröva göra kålpudding

man ska dock steka kolen i sirap men vi hade ingen tyvärr... får se hur de blir!

      innan ugnen.. hehe

annars nu massa fix..

ska in på ärenden me tänkte jag :D

hörs sen!

Av Anna Algotsson - 11 juli 2011 15:17

Åh igår var så mysit men ja sov kanske 1 timma

hade vääärldens halsbränna

spydde lite blodliknande o hostade hela natten

stackars micke som skulle upp o jobba :(

Slipade lite räcken o åt gotte

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards