♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Anna Algotsson - 20 juli 2011 17:14

Vilken duktig kille jag har

han är ute o cycklar nu..

de gör han nästan varje dag nu för tiden  

ja följer INTE med men sen kanske vem vet?

en mil känns dock luite väl för mig..

   

   saknar lite att ha en midja :D haha

yoo

Av Anna Algotsson - 20 juli 2011 16:38

Denna Dagen började ju bra!

vaknade tidigt, la mig på soffan o somnade om (det är svalare där)

Vi tog en frulle o stack ut på en liten promenix ja cindy o mikael..

   jag läågger upp dom för att jag själv ska veta när jag gått.. o INTE gått  



Tog en snabbdusch o stack in mot staden..

Jag bokade tid för att färga fransar o bryn+noppra

hade ju nopprat dom fult själv igår o färgat brynen så hon tog mest lite ljusa strån o färgade fransarna.. de blev inte mkt ski8llnad bara att man ser LITE piggare ut tycker jag! 

satt på relaxen en kvart innan o myste..      jag o min kula vecka 36-37    skullle velat göra en go massage o sitta där med min gubbe o ett glas vin men det får bli sen om bebisen kommer ut o mår bra oså! 

cool  Anna i stan va? D: hahaha







Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards