♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 22:07

Jag är så avis

vill med h bebisen NU

kolla vad söt, sååå himla söt bild med..

Vilgot, lollos lilla underverk

 

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 21:49


Filmtips

Alla bara Måste se dessa 2 filmer

så bra!

   

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 21:46

BUSHUNDAR

snacka om att vi har 2 brusfrön här

dom är inte still mkt precis

lite smått påfrestande att gå med båda i koppel när man är gravid men det går!

dom är så goa.. puss på vovsingarna!

 

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 21:39

Kycklinggryta ala Anniz

skiva o stek kycklingfileer i bitar, krydda med, grillkrydda, salt,chilikrydda

släng på lock på pannan o skiva en gul o en grön paprika..

låt "koka" ett tag sen tillsätt smaksatt cremefraige (paprika/chili)

koka ris o gör en god sallad... mumma!

   


Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 21:33

Hej Jag Heter Anna Jag har En BusUnge I Magen.. 

Idag har jag ärit en god frulle ihop med min man i soffan

   Mumsigt med mat ellehur ;) haha

 

 Prövade att våffla mitt tunna hår sen följde med mickes mamma till stan

vi var med hans mormor på banken sen handlade o kikade i stan

jag hittade lite kläder, de får ni se imorn

nu är jag helt slut..

vet inte varför man får sååå ont i ryggen just nu, visserligen växer magen otroligt mkt just nu, varje dag blir den större och större!

mysit men tungt!

När vi kom hem gjorde jag lite mat till alla medans micke cycklade sina mil..

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 13:11

Sedär ja

räkningarna är betalda..

har la några som dras på auto med men skönt o ha det gjort

alla dessa ocr nummer o skit är så tråkiga ;)

Nu håller dom på o lägger trappan här 

det ser sint ut..

samma parkett som golvet!

jag rensar bland alla papper o har superont i ryggen..

mamma tyckte de va bättre o skita i värktabletter, vad tycker ni?

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 00:16

godnatt alla fina

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards