♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Anna Algotsson - 18 juli 2011 23:58

Saknar mina killar i familjen

Adam-Min bror o Min Underbara Pappa

   

Av Anna Algotsson - 18 juli 2011 23:54

Jag o mickes mamma gjorde toast till "familjen"

hur gott?

mkt gott!

ljustbröd.makrill,tonfisk,lättost paprika åsånt.. mumma!¨

   Micke ville me ut o pröva sina fina skor så vi tog en runda sen igen..

bra app så man kan mäta åså ^^ kommer göras flitigt! sen....   Nu har ja skrubbat mitt ansikte första gången på LÄNGE!

urk va de lät! fräshooo haha

Av Anna Algotsson - 18 juli 2011 20:47

Vilken underbar dag!

Vi gick upp o fixade oss o stack till ikea o biltema o bytte saker

sen blev det freepost i kungsbacka

gud så mkt fint till OKEJ pris!

ville ha allt haha

men inte till denna kroppen!

   cindy fick leka med mikaels mormor..   jag köpte snygga sköna boxter att ha när jag fött/snittat :D   köpte en ur-snygg piké till min man men den är inte solblket, bilden ljuger haha   weooo ägare till easytones nu så inga undanflykter när bebis är ute   köpte mej en parfym  för 50 kronor..   Mikael är gaalen i bebisskor... han köpte 2 stycken till lillen   toksöta va?

   Micke ska med ut o gå :D mohaha

dom kostade lite över 700:- annars över 1000:- så det var bra pris där!

   blev helt trött så vilade lite sen jäklar vare ut o pröva skorna..

     Min dag o stora drag.. underbar!

Av Anna Algotsson - 18 juli 2011 11:23

hej o hå..

skön morgon, synd att vädret sviker!

idag blir det biltema igen o byta ite stuffs!

Vi ska även till freeport i kungsbacka o kika lite, hoppad man får med några plagg hähä

kul o köpa large? näää!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards