♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Anna Algotsson - 16 juli 2011 21:26

Oj vilken lugn skön dag...

Vi har mest legat i soffan o kollat tv faktiskt

längesen jag tog det sååå lugnt men mådde ju inge bra så

gick ju ändå en bra sväng i morse4 o små promenixar me vovvarna..

micike cycklade en lång vända med så...

vi köpte med kebabsallad från stan då mickes pappa ville ha pizza o bjöd på lunch

mkt gott måste jag säga!

   mys med min fina tjej :d   Melon som lät så gott så var den sådär mjölig... suck!   snygge milton

vi var inne i stan o lämnade en nhyckel också annars bara varit här i sandhult

de va jätteskönt..

r.i.p min granne som gick bort föresten, såg ju honom förra veckan :/

Måste ju tipsa er som lite kvällsmål/snax om ni inte prövat det..

RISKAKOR med keso, så mumsigt! bara 40 kalorier/sån med  

Av Anna Algotsson - 16 juli 2011 13:11

god morgon eller middag kanske?

Hoppas alla sov bättre än mig..

Liten gubbe i magen som levde livet inatt hahhaha

svårt att ligga bekvämt när han rör sig, känns som man ska mosa honom!

Vi vaknade tidigt av grannen som hammra 

Pasade bra att vi åt frukost till DummaMiG sen då

Micke fixade frallor å sånt onynttigt gott

får passa på nu medans man får äta sånt hoho..


Började dagen med en slötid i soffan sen liten promenix

ni ser ju det går sakta men säkert på mina promenader

brännar ingenting när man går så sakta men behåller konditionen?

     Cindy är lite slut efter 40 min promenix i värmen

ja gick runt i sandhult o hittade ett stall ca 200 m från vårat hus..

hur najsigt? as najs!


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards