♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 21:33

Hej Jag Heter Anna Jag har En BusUnge I Magen.. 

Idag har jag ärit en god frulle ihop med min man i soffan

   Mumsigt med mat ellehur ;) haha

 

 Prövade att våffla mitt tunna hår sen följde med mickes mamma till stan

vi var med hans mormor på banken sen handlade o kikade i stan

jag hittade lite kläder, de får ni se imorn

nu är jag helt slut..

vet inte varför man får sååå ont i ryggen just nu, visserligen växer magen otroligt mkt just nu, varje dag blir den större och större!

mysit men tungt!

När vi kom hem gjorde jag lite mat till alla medans micke cycklade sina mil..

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 13:11

Sedär ja

räkningarna är betalda..

har la några som dras på auto med men skönt o ha det gjort

alla dessa ocr nummer o skit är så tråkiga ;)

Nu håller dom på o lägger trappan här 

det ser sint ut..

samma parkett som golvet!

jag rensar bland alla papper o har superont i ryggen..

mamma tyckte de va bättre o skita i värktabletter, vad tycker ni?

Av Anna Algotsson - 25 juli 2011 00:16

godnatt alla fina

 

Av Anna Algotsson - 24 juli 2011 23:46

Skönt, nu är trappan nästan klar

Mikael o hans pappa tapetserade i timmar, i gammla hus flyttar sig väggarna..

snett o bökigt men det gick ju!

wohooo..

annars har vi kollat Baksmällan 2

  myst i våran soffa o fixat bland bebissakerna.  


       Btw våran hund va sjukt dålig i magen idag

luktade inge bra de hon släppte ut...  

Av Anna Algotsson - 24 juli 2011 19:22

Nätshoppat...

Nu ska jag se ut som en liten kändis hahahaha

nemen gött o ha här i bushen..

   

Av Anna Algotsson - 24 juli 2011 17:50

Vad gör alla idag?

skön söndag..

har klippt min hund, duschat, slappat o lagat mat

datanördat mig lite o nu då?

kanske man skulle ta en promenix?

micke o hans pappa tapetserar trappan medans jag sitter med min bästa vän (datan)

kikar bebis-saker,läser lite och blir shoppingsugen..

   

Av Anna Algotsson - 24 juli 2011 17:47

LättLagat Och Gott!

Gillar ni lax?

Pröva detta!

Stek lax med salt o peppar...

 

Häll över 1-2 burkar av denna: creme bojour

Låt Detta Koka Ihop Med Laxen Undertiden du kokar färskpotatis...

LÄTT GOTT

   

Av Anna Algotsson - 24 juli 2011 17:44

romantiska komedier is the shit!

Jag ska ladda ner denna tills ikväll:

   Någon som har sett denna?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards