♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Algotsson - 22 juli 2011 16:14

fyndat till bebis

fyndade till bebis på tradera...

en bärsele för ca 100 kr har kostat runt 700:-

skitbra o ha när man går runt o plockar hemma åså tycker jag!

 

Av Anna Algotsson - 22 juli 2011 15:26

lite tråkigt, mkt slut!

denna morgonen bestod utav rostmackor o städning

ja städade så ja dog typ

hela huset är damsuget o torkat nu..

Jag dammade av deras badrum o tvättstuga, lovar det var inte gjort på ÅR!

skulle kunnat stoppa ett täcke med allt damm haha

Micke var ute o cycklade o hans försäldrar i stan, gött o va ensam men ändå är det kanske inte jag som ska städa här höggravid men,men tål inte så mkt damm

här har ni lite bilder ifrå våningen vi bor på nu:

   byrå,säng,tvbänk åsånt   trappan o tv bänken   mysiga sängen..   våran fina soffa

       Det börjar la bli hyffsat klart men gubbarna här får aldrig tummen ur riktigt

lite tapeter ska upp o trappan ska fixas..

sen ska vi få garderober med om dom ngn gång fixar det

allt ligger helt kaos.. haha

Av Anna Algotsson - 21 juli 2011 21:12

Lite filmtips nu när vädret suger!

 

Av Anna Algotsson - 21 juli 2011 21:12

Lite filmtips nu när vädret suger!

 

Av Anna Algotsson - 21 juli 2011 21:07

Detta är bra musik, tycker jag!

här blir man peppad på sina promenader o lite smått partysugen med haha

Av Anna Algotsson - 21 juli 2011 20:58

  Oh lyckades ta mej ut idag igen

man kä'nner att man nästan måste när micke är så hurtig haha

det är sjukt tungt nu, känns som bebis går upp för varje dag

man får som "håll" i sidorna ajaj men det är bra o röra på sig!

Måste ju tipsa er med appar på telefonen att skaffa

jättebra att ha i öronen när promenaden blir lite dryg!

skitbra musik med, tycker jag iaf! 

Måste också berätta om de nya skorna jag köpte, jag lovar att man känner i kroppen att det tar på mer ställen än vanligt.. kanske är för att jag är nästan 10 kg tyngre o gravid men runpan o ryggen får träningsvärk..

Av Anna Algotsson - 21 juli 2011 19:05

Grattis Fina Elin till din bebis

jag tänkte på dig varje dag o undrade men när sjutton ska han komma ut 

när man minst anar det kommer dom

GRATTIS, glädjetårar 


Av Anna Algotsson - 21 juli 2011 18:57

Hämtade ut mina nya jeans idag

Baggy är det man får ta.. hähä (större storlek vs)

kan säkert ha dom efter graviditeten med, vi får se!

supersköna var dom iaf..

       Liten Men Tuff  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards