♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Algotsson - 5 juli 2011 12:49

började dagen med go frulle o baka till ikväll 

 
Av Anna Algotsson - 4 juli 2011 20:50

wohoo gick samma runda idag igen

måste ju få dagarna o gå på ngt sätt..

ja micke o cindy   

ska kolla appen varje gång o se hur olika man får

 

Av Anna Algotsson - 4 juli 2011 19:02

bläääk

färgen e typ kvar än

sköljde bara ur o tog lite scampoo

skulle gjort inpackning hihi

 

Av Anna Algotsson - 4 juli 2011 18:53

gjorde några slingor till hos mamma

bror o syster var hemma :D

    köpte även tyg så jag kan sy gardiner.. snygg beige

  visste inte att tyg va så dyrt, de gick typ på 600 spänn 

ja åkte hem o åt med min gobbe som nu ska ut o cyckla hehe

 


Av Anna Algotsson - 4 juli 2011 12:55

typiskt när man mår som en prinsessa o får massa söta sms så man mår jätte bra så ska man få såååå ont i ryggen att man vill lägga sig ner o dö typ haha

aja bita ihop o gå ut me hundarna kanske?

Jag sitter o letar gardiner men hittar inga till våra stoora fönster :(


Nu i veckan har jag endel bokat:

Kanske fixa håret o vara med alexandra imorn

på onsdag ska jag o andrea fixa naglarna

städa o fixa här

fixa mej själv o ta promenader

ÄTA mkt så bebisen växer som han ska

nästa vecka är det 2 kontroller igen o ev vändningsförsök SCARrY!

 

detta fina håret vill jag ha igen :D

  snygga naglarmed.. nästa vecka kommer barnvagnen btw

den var försenad.. oväntat va?

Av Anna Algotsson - 4 juli 2011 12:43

Jäkla hund?

haha sikken hund jag har

hon väckte mej 7

vart är min semester innan barnet kommer hahah

aja vi gick en promenix sen vilade igen.. gottit  

Jag gick upp o åt några riskakor med keso på o lagade mat

skönt o ha mat klar ikväll 

     korvstroganoff med ris el makaroner.. bara att välja :D haha

hundarna ligger här i sängen o äter ben hysteriskt!

Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 21:22

kvällen blev ju bra!

mådde mkt bättre efter lite mat

mickes pappa gjorde  jättegod lax med potatis

vi fixadefärdigt lite på våran våning o wolahh:   milton stoldt o cindy tröttis   nylackad säng till den lilla  det börjar sakta men säkert likna ett hem :D

vi bestämde oss för att testa en skogsrunda här ute

ja mätte  den på en app i telefonen:

  3,4 km på 44min

utan att kissa haha

vi är bra vi   

Av Anna Algotsson - 3 juli 2011 14:30

jaoo kilorna varierar..

ja mår inte speciellt bra nu för tiden

endel förvärkar

mkt halsbränna o foglossning

funderar mkt på om man har lust med kejsarsnitt eller inte

bebisen vänder på sig helatiden o när vi ska på möte om 2v märker vi om han ligger som han ska annars blir det vändningsförsök o planerat snitt...

På några sätt skulle jag vilja göra snitt, dels för att man vet exakt när man får ut bebisen och att man slipper gå o vänta så länge!

Jag vill ju å andra sidan pröva att föra barn på det vanliga sättet men vi får se hur allt går..

 


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards