♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Anna Algotsson - 1 mars 2011 21:21

Nu har jag badat vovven

 

ätit gooottte ANNANAS!

 

gjort ansiktsmask o fyllt upp ett bad som jag låg i en halvtimma..

  så mysit. önskade att de vart större bara

Av Anna Algotsson - 1 mars 2011 19:02

Yeeehaaaa

Denna dagen är snart over!

den gick ju fort!

underbart o bli hämtad tidigare än vad man trodde ifrån jobbet..

åkte ner till stan o gjorde ett test som ja klarade sen GICK HEM

Mikael mötte mig o vi tog långa sega skogsbacken hem  

 




 

Jag slängde på ett avsnitt utav halv 8 som vart igår

tjejen/kvinnan som hade det levde på en diet utan kolhydrater o MYCKET fett

undra hur man står ut i längden?

man måste ju ha repeptboken framme varje minut då ju hehe

grädde, smör o creme fraige är la inget som känns lockande att leva på

äter nog hellre lite vetemjöl   

 

Av Anna Algotsson - 1 mars 2011 13:00

god middag

skulle jag sagt om det kändes så men inte direkt..

Precis varit ute på min dagliga motion som bara blir ngn 40 min runda på jobbet!


Handlade lite bars melon o vindruvor som blir mellanmål sen :)

ja e Sååå förtvivlad över att pappa är sjuk igen!

Han åkte ambulans i morse till sjukan stackarn! Krya på dig pappa..

Ja älskar dig mest i hela världen!

Lite besviken på mina syskon som inte tar hand om honom

Av Anna Algotsson - 1 mars 2011 08:08

  nu jobbar vi... hejdååååååååå

Av Anna Algotsson - 1 mars 2011 07:56

En vuxen människa förbränner vid vila ca 1500 kcal/dygn, vid normala aktiviteter vanligen ca 2000 - 3000 kcal/dygn


100 g hamburgare: 250 kcal

100 g tonfisk: 110 kcal

1 dl rödvin: 76 kcal

1 dl minimjölk: 35 kcal

1 dl standardmjölk: 65 kcal

100g avocado:   165 kcal

100g Ägg ekologiskt stekt 198 kcal

100g Äpple m skal 56



Nu vet ni ungefär haha ;)

 

jag räknar inte sånt, men jag har gjort.. nu äter jag det jag är sugen på! det är lite för att jag vet att om min kropp skriker efter något så KAN det vara något ämne i det som barnet behöver!


Jag är nog ändå ganska noga med att inte äta skit för jag lagar hellre själv än att köpa färdigt för det mesta..

då vet jag vad maten innehåller  

fick nämnligen en fråga igår varför ja äter så mycket skit men jag äter inte bara skit?!


Jag är noga med att äta fisk 3 ggr/vecka

att äta minst 2 frukter varje dag

att börja dagen med en BRA frukost

samtidigt låta mig äta vad jag vill!

Jag har det bra på jobbet, där får jag mat o en rejäl salladsbuffé så känner inte att det sista målet är LIKA viktigt!


Av Anna Algotsson - 1 mars 2011 07:51

lagom frulle såhär på morgonkvisten  

inge kul att äta när man vaknar men ja måste annars mår ja skit!

  välkommen mars o välkommen VÅREN?

snart ska ja åka till jobbet!

promenixa till coop lite o printa in lite siffror som börjat släppa..

i em blir det nog stan..

xoxo

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards