♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Anna Algotsson - 11 mars 2011 23:23

   nu har vi käkat på jensens..

senaste kvällsmaten ja ätit ute någonsin!

tog ngt rumpstek med rödvinsås fanken va gott o lagom med mat!

det var mysit att komma ut lite

har ni provat deras STORA cola? 0,75L hahah shit!


Såhär blev jag i håret, nyslingat o fräscht, ska nog göra fler där bak, svårt ensam bara   

    ne nu ska de kollas på barnfilm!

 

Av Anna Algotsson - 11 mars 2011 21:12

hihi gick emot strömmen o blev liiite blondare:)

    kassa bilder.. hörs sen vi ska äta på jensens nu :)

Av Anna Algotsson - 11 mars 2011 20:11

Fasen va bra jag är!

jag glömde ta mina järn-tabletter i morse

när ja jobbade tänkte jag verkligen för mej själv: När ja kommer hem ska ja nana..


Jag kom hem till en rövarkula

   

min vovve hade gått losss..

jag kan inte lägga mej om det ser för jävligt ut el finns disk!

ja började städa o damsög o torkade golvet SNYGGT JOBBAT


sen fick jag syn på ett äckligt kylskåp o började sanera

körde allt i diskmaskinen o rent blev det!

  bäddade nytt i sängen o slängde i 3 maskiner tvätt...

  kännde mej helnöjd, så jag tog en powenap sen blev det maxi o köpa hårfärg

ja o micke ska vara snygga ikväll när vi ska på dejt

  om det slita av så jag har en bra inpackning hehe

 

 

nu ska vi klippa varandra o duscha.. hehe


Av Anna Algotsson - 11 mars 2011 07:48

weeeiii fredagen är här!

hoppas verkligen att man kan sova ut imorn för de behöver jag verkligen!

Det är altid så segt att gå upp nu för tiden, hunden väcker en o stör haha

Nu blire lite god frulle sen jobba!

knäckisar me keso o grillkrydda o oboy till

 

  magene  plattare på morgonen!  

idag ska ja pröva mina goa mamma-pantisar, dome  som mjukis  

annars idag blir det nog film,god mat o mys framför tv:n

OM nu min kille man låta hans telefon vara 5 min (han är beroende)

 

Jag laddade hem lite filmer igår, bla denna BARNFILM  

 

xoxo

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards