♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Anna Algotsson - 16 mars 2011 21:46

FredaG=V 19

SOM ALLA GRAVIDA, VILL MAN ATT DET SKA GÅ UNDAN!

Man vill vara längre gången än vad man är men sen när man väl fött saknar man att bära på kärleken i sig, så är det!

hittade 2 häftiga bilder ifrån en bebis i v 19:

   

coooolt

min mage just idag:

      hiho inte så svullen som vissa dagar men de börjar puta nu MYSIT!

 

Av Anna Algotsson - 16 mars 2011 19:43

hahaha snygg bild på cindy va?

 

No

Av Anna Algotsson - 16 mars 2011 18:53

YoU Can´t break faith

 

Av Anna Algotsson - 16 mars 2011 18:34

hihi detta kollade ja på sistya jobbtimmen

  sen kom ja hem o fick massa kärlek

  mamma älskar dej  

hej

Av Anna Algotsson - 16 mars 2011 18:16

Hej alla underbara människor

idag har det verkligen varit vår..

när jag tog min halvtimmas promenix på jobbet såg jag massa springandes

o även endel söta gäng som var ute med barnvagnarna

hade önskat att det var en barnvagn o inte en rullstol ja körde idag me

så kanske man inte får säga men men..

älskar våren!

Jag jobbade halv 8 till halv 5 idag de kändes jätte jätte länge!

Pappa skulle hämtat mej 4 men vi fick vänta tills halv 5 så ngn kunde ta över jobbet..

så kan de vara, många som bryr sig om mig känner ja

haha pappa blev förbannad   

    Annars är allt som vanligt, killen slutar 4 o ärt inte hemma än, nu är den halv 7 snart.. inget ovanligt där heller..

Jag var nere hos farmor med mina syskon o fikade lite, mysit värre!

hon trodde att jag skulle få en pojke sa hon men alla säger olika..  

jag har världens goaste hund som har varit ensam sen klockan 1-2 stackarN!

man känner sej usel som hundägare men nu är mamma hemma med mamma nya ben o kärlek!

  Har sån huvudvärk så jag bara vill lägga mej o sova, lång dag imorn med yssa inte min grej!

Av Anna Algotsson - 16 mars 2011 08:43

känner mej iallafall duktig som lyder folk mot min vilja,

håller på att värva datorn en gång till fast ja INTE tycker det är speciellt nödvändigt!

Åker till gånghester o jobbar fastän ja INTE tycker det är speciellt nödvändigt heller!

ser till att min man har mat varje dag fastän ja INTE behövt!

Sånna saker som känns bra att göra men man inte behöver men det känns så bra när det är gjort!

Idag ska jag ut o gå i solen o bli glad tänkte jag.... Sen blir de kanske satan eller något annat som behövs!

Av Anna Algotsson - 16 mars 2011 08:38

hej alla, igår orkade ja inte data!

orkade inte läsa hur skojjsigt alla andra hade när ja själv mådde skit!

Ja var ledsen/besviken på min man som ofta lovar saker han inte håller o "hinner inte höra av sig" kände bara att de räckte!

Jag tycker mycket är jobbigt just nu, alla hormoner som sprutar ut genom öronen, att känna sig slö helatiden att må illa när man inte ätit på några timmar, att man måste slösa tusentals kronor på körkort igen!

:( behöver lite stöd i det hela men det är väl det man ska ha vänner till<3

mikael försöker allt för sin nya roll på jobbet men glömmer bort mig och då blir ja jätte arg o frustrerad, NU behöver ja dej NU!!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards