♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Anna Algotsson - 4 mars 2011 17:34

  Till vilken nytta?!  

Seriöst nu undrar jag till vilken nytta man ska vara go mot andra när dom inte är de tillbaks..

behandla andra som du själv vill bli behandlad?

skita i att svara på sms, eller klicka när ngn ringer fine do that..


Jag försökte vara söt mot min grabb idag..

jag gick meden rullstol till coop forum för att köpa en fint kort o efterätt som han kunde få på sin lunch...

fattar ni huuuur jobbigt det var att släpa upp rullstolen hela vägen?

sjuuukt jobbigt men ja ville som sagt va söt

 

blää.. när ja kom hem såg ja att hunden bitit sönder laddaren till mobilen..

så man kände ja jippieeee va bra allt går för mej

  tacken för att man stått o fixat mat killen kunde äta på lunchen köpte han ngt annat..

sen när han skulle hämta mej vid 4 kom han inte..

ja väntade till kvart över 5 sen fick pappa komma

DET ÄR TACKEN DET!


jag ska aldrig mer göra ngt spontant gulligt för ngtn, ever!

nu ska ja tröstäta en munk

 

Av Anna Algotsson - 4 mars 2011 07:52

Hej fredag ja älskar dej

älskar dock inte att jag ska bada idag=bikini oh nooo

bästa dagen på veckan annars för man vet att det är helg!

skulle vilja ha ngt litet annat extrajobb på helgerna några timmar nu

så man kan spara pengar till huset!


inte gott o äta när man inte är hungrig men varm omlett går alltid ner ändå!

  nu börjar vecka 17

 

jag är inte så stor på morgonen som på kvälllen haha svullnar upp av all mat i guess!

snart ska ja jobba, det ska bli spännande måste jag säga...

ha en bra dag, det ska jag!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards