♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Anna Algotsson - 30 mars 2011 22:52

Installerar Beach-figur 2011. Vänta ...
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
System error, please try again next year..

Av Anna Algotsson - 30 mars 2011 22:21

Tips till gravida - Följ ditt egna hjärta, din kropp, och tänk med vanligt sunt förnuft. Det kommer man oändligt långt på! Ska man lyssna till allas tips och goda råd finns snart inget liv kvar att leva, inte sant? Det ÄR ingen fara att bleka håret, Det ÄR ingen fara att vara ute i solen (om du inte vill riskera tråkiga pigmentfläckar dvs), det ÄR ingen fara att sitta vid datorn eller njuta av choklad ibland - Bara det görs med måtta och lite sunt förnuft, som med precis allt annat här i livet.

 

föresten visst ser det ut som vi kollar på en bebis i vaggan?

  längtar enormt hoppas drömmarna förverkligas

Av Anna Algotsson - 30 mars 2011 21:37

Hej jag är i vecka 21 imorgon o magen har börjat växa som fasen de senaste dagarna!

sjukt mysit

   

Av Anna Algotsson - 30 mars 2011 20:47

Bläää

nu är ja för trött för att vara uppe känner ja

magen är sjukt stor ikväll med haha

ja gjorde lite god mat o dukade mysit

mikael skulle vara här till 8 ringde han o sa

han är inte hemma än o klockan är snart 9

han får äta stenhård mat IDON´T CARE!

      jag fick lite mer fel än vanligt på mitt teoritest

visste inte att vilt var vanligast på vägarnja runt sommarn?

trodde verkligen de var på hösten, men men nu vet ja!

Av Anna Algotsson - 30 mars 2011 19:03

det hat varit en strålande dag

humöret på topp o mkt skojjande på jobbet

pappa hämtade mej i gånghester för att sedan dra mot farmor

vi fikade där sen provkörde jag hennes bil för den ska säljas

den va jätteskön att köra faktiskt!

när ja kom hem hade cindys nya koppel  kommit

bra för mej men micke får nog inte in handen haha

  vi var ute o busade i en timma ja o busan

            helt underbart, lagom varmt o lagom trött var jag hehe

 

nu ska ja förbereda kvällsmaten sen göra ett test tänkte jag

Av Anna Algotsson - 30 mars 2011 19:00

Lite nytt till bebben

Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro att könet är ju

haha sjukt svårt alla säger ju olika

finns la ingen som kan säga att "det är det"

      Jag älskar bebiskläder  

Av Anna Algotsson - 30 mars 2011 14:48

Vilken härlig dag! Solen skiner o det är varmt härligt

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards