♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Anna Algotsson - 9 mars 2011 21:35

tar avsked utav min platta mage o hyffsat vältränade kropp nu  

nu är det feta tider som gäller för mig hela sommarn lång o kanske hösten me vem vet..

  får la försöka hålla mig fräsh på andra sätt..

sitter här nyduschad o sminkad o bleker tänkerna, tror la knappt den hjälper men ändå man kan testa allt om man vill!

  min kära pojkvän tyckte att jag skulle slinga håret lite så det blir nog så

tycker det är fint att vara lite blondare till sommarn!

är dock orolig över resultatet eftersom det kan bli udda vid graviditet..  

 

jag vill se dej igen bebis  

vet ni hur fantastiskt det är att se ett hjärta slå innuti en?

att de ett liv i ens egna kropp?

UNDERBART!

Av Anna Algotsson - 9 mars 2011 20:10

tack baby som skär upp annanas åt anna... mums varje dag måste man ha lite frukt ju haha

 

Av Anna Algotsson - 9 mars 2011 19:12

Vilken dag!

Jobbet gick bra, lärde upp en som ska vara vikarie åt mej ibland då o då

hon pluggar till lärare så vi söker fortfarande ngn som kan ersätta mej sen!

Jag är trött på att jobba nu redan, ryggen gör ont o ja är fööör trött känner jag

bara o bita ihop, inte långt kvar ju...


Min älskade syster skjutsade mej hem idag så ja kunde vila lite sen laga mat

vilken tjockis de lät som va haha

men ja har blivit de gått upp 3-4 kg sen ja blev gravid faktiskt

 

nu sys det att jag har ngn krabat i mej iallafall!

jag lagade god husmanskost idag, muummms

  full fart i köket!   panbiff, potatismos,brunsås, kokta morötter o stekt lök!


Ny sitter man här nyduschad o klar o lycklig DOCK en aning fundersam:

hur ska man bo sen när bebben kommer?

ska man bo såhär o spara pengar?

ska man flytta hem ett tag o spara pengar?

Måste ju få ihop 300 tusen till kontant-insatts

skulle gärna bott nära stan o haftett rum till sålänge men vio får se!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards